Wpis z mikrobloga

Nie wiem już do kogo uderzyć. Zakupiony 5 czerwca w Electro.pl monitor miga przy 60Hz, a przy 75Hz nie wyświetla obrazu wcale. Wysłany na gwarancję z tytułu rękojmi wrócił do mnie po 2 tygodniach ze stwierdzeniem serwisu AOC, że "nam usterki znaleźć się nie udało".

Ekran miga zarówno przy moim desktopie z 5700 XT (jako pojedynczy, główny, oraz jako dodatkowy monitor podłączony do komputera z TAKIM SAMYM MODELEM, który działa dobrze) oraz jako drugi ekran do Surface Pro 4. Co zrobić w takiej sytuacji? Czy wywlekanie tego na social media ma sens? Mam kilka gaming-oriented pejów, to może to wywołałoby nacisk i tutaj i tutaj. Testowałem wszystko - kable HDMI, Displayport, nawet kable zasilające, różne urządzenia, i problem wszędzie się powtarza. Monitor, po tym jak wrócił do mnie z rękojmi, podziałał kilka godzin bez problemu. Usterka występuje na najnowszych sterownikach AMD Adrenaline, na sterownikach BETA, a nawet bez sterowników, na defaultowych sterach Windowsa. Tak samo z Surface Pro - urządzenie ma ostatnie stery grafiki Intel UHD. Próbowałem też zwiększy Voltage Swing w panelu AMD, ponieważ czytałem, że praca z dwoma monitorami tego może wymagać. Ale problem występuje na 1 i bez tego.

Po upływie jakichś 24h zaczął świrować, a na następny dzień niestety nic się nie zmieniło. Znów jestem bez monitora.

Klip problemu: https://streamable.com/skqw01

#monitory #reklamacja #kiciochpyta #electropl #aoc #it #oszukalimie #pomocy
  • 4
  • Odpowiedz