Aktywne Wpisy
![smuteczek2000s](https://wykop.pl/cdn/c3397992/smuteczek2000s_AqNMlr6B6B,q60.jpg)
smuteczek2000s +128
Dzień dobry
smuteczek2000s najprawdopodobniej na zawsze znika z Wykopu i internetu.
W moim życiu wydarzyło się coś takiego co zmieniło mnie na zawsze. Nie dotyczy to mnie, a mojej rodziny. Już nigdy nie będę patrzeć na życie, ludzi z internetu i świat tak samo.
Pamiętajcie, nie narzekajcie na życie, bo ta k*rwa (życie) potrafi tak dać w kość, że prawie macie zawał w wieku 23 lat.
Trzymajcie się, może kiedyś wrócę do
smuteczek2000s najprawdopodobniej na zawsze znika z Wykopu i internetu.
W moim życiu wydarzyło się coś takiego co zmieniło mnie na zawsze. Nie dotyczy to mnie, a mojej rodziny. Już nigdy nie będę patrzeć na życie, ludzi z internetu i świat tak samo.
Pamiętajcie, nie narzekajcie na życie, bo ta k*rwa (życie) potrafi tak dać w kość, że prawie macie zawał w wieku 23 lat.
Trzymajcie się, może kiedyś wrócę do
![smuteczek2000s - Dzień dobry
smuteczek2000s najprawdopodobniej na zawsze znika z Wyko...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/e7ef5e9acd77aad150347b6f897d89f98a550c3cfacd5fe2da4ecb54abd324be,w150.jpg?author=smuteczek2000s&auth=9ca03bc19ec53b51c1f6f0e305150811)
źródło: temp_file222958830597720774
Pobierz![Querly96](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Querly96_QaWeHiIdFp,q60.jpg)
Querly96 +81
Chciałbym opisać nieuczciwe praktyki sieci #mediamarkt
Byłem zainteresowany zakupem telewizora LG OLED65CX. Przeglądając dostępne oferty zostałem skuszony trwającą promocją i podjąłem decyzję o zakupie w #mediamarkt Zamówienie chciałem złożyć przez internet w dniu 24 lipca, ale na stronie był błąd. Cena na stronie produktu wynosiła 10449zł, a po dodaniu do koszyka 10949zł. Postanowiłem zaczekać aż ten błąd zostanie naprawiony. Następnego dnia złożyłem zamówienie już z właściwą ceną 10449zł - telewizor i 2 inne produkty, z czego telewizor był dostępny, a jeden z pozostałych produktów dopiero w ciągu 4-5 dni roboczych. Wskazałem sklep, w którym będę chciał odebrać całość zamówienia. Ku mojemu zdziwieniu 2 produkty były gotowe do odbioru w dniu 28 lipca, natomiast data odbioru telewizora nie była znana. Zresztą do tej pory status przesyłki nie uległ zmianie:
"2020-07-28 10:20:13 Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nienadana."
W dniu 31 lipca o 16:00 otrzymałem e-mail z informacją "(...) zamówienie numer ... zostało dostarczone do wybranego przez Pana marketu. Prosimy o oczekiwanie na wiadomość z kodem PIN koniecznym do odbioru zamówienia." Wiadomość z kodem odbioru została do mnie wysłana dopiero 3 sierpnia o 19:29 (sklep, w którym miałem odebrać zamówienie, otwarty jest do 21:00).
W całej sprawie chodzi przede wszystkim o to, że podczas oczekiwania przeze mnie na realizację zamówienia, w trakcie trwania tej samej promocji, cena tego telewizora została obniżona do 9499zł i dość szybko się on wyprzedał, a w tej chwili jego dostępność jest mocno ograniczona.
Ze swojej strony dopełniłem wszelkich formalności i odebrałem pozostałe 2 produkty w dniu, w którym otrzymałem informację, że jest to możliwe. Czas realizacji reszty zamówienia został zmieniony na bliżej nieokreślony i w trakcie trwania tej samej promocji cena telewizora została obniżona o 950zł. Uważam, że jest to nieuczciwe, że płacę 10% więcej i czekam ponad tydzień na realizację zamówienia, a w tym czasie inne osoby mają możliwość zakupu tego samego produktu za niższą cenę.
Dodatkowo:
- wysłałem co najmniej kilka maili w tej sprawie zanim ktokolwiek zrozumiał po co w ogóle piszę i chciał podjąć jakikolwiek dialog
- dwukrotnie przez telefon musiałem tłumaczyć o co dokładnie chodzi zanim podjęto jakiekolwiek działania w tej sprawie
- sklep, w którym odbieram zamówienie przerzuca odpowiedzialność na sklep, z którego towar został wysłany i informuje, że nie ma wpływu na ceny na stronie (ja nie mam tym bardziej)
- zostało mi powiedziane, że decyzję o zakupie w wyższej cenie podjąłem przecież samodzielnie (gdybym wiedział, że 3 dni później cena będzie niższa, a telewizor odbiorę i tak tydzień później, to na pewno bym nie przepłacał)
- sklep w trakcie odbioru zamówienia nie ma możliwości zmiany ceny produktu zakupionego wcześniej (przy czym ja nie wskazywałem żadnej formy ewent. rekompensaty, a sieć ma w tym zakresie wiele możliwości)
- zostałem poinformowany, że mogę co najwyżej zrezygnować z zakupu, zwrócić pozostałe 2 produkty i złożyć ponownie zamówienie z aktualną ceną (to ma sens!)
- powiedziano mi również, że możliwość sprawdzenia czy telewizor w ogóle działa (zanim zabiorę go do domu) zależy wyłącznie od dobrych chęci sprzedawcy
- na chwilę obecną cena telewizora jest jeszcze inna - 9888zł
Zakupu dokonałem poprzez mediamarkt.pl i nie powinno mnie interesować w jaki sposób realizowane jest zamówienie. Dlaczego zamówienie złożone przez internet jest zależne od tego w jaki sposób zrealizują je sklepy stacjonarne, skąd zostanie wysłany produkt i czy pracownicy poczuwają się do jakiejkolwiek odpowiedzialności? Czemu klient zostawiający 5-cyfrową kwotę jest traktowany w taki sposób, a pracownicy starają się wmówić klientowi, że jego pretensje są zupełnie bezzasadne?
Kupując 2 lata temu telewizor w #rtveuroagd nie miałem nic do zarzucenia w kwestii realizacji zamówienia i nie żałowałem dokonanego zakupu. Jest to pierwsze tego typu doświadczenie, zniechęcające do jakichkolwiek zakupów w #mediamarkt w przyszłości. Czuję się potraktowany w sposób nieuczciwy, a cała sprawa pozostawia jedynie negatywne wrażenia. Nie zamierzam śledzić historii cen zakupionych produktów, ponieważ zdaję sobie sprawę, że z czasem nie będą one drożeć, a wręcz przeciwnie. Natomiast to, że na przestrzeni 1,5 tygodnia między złożeniem a odbiorem zamówienia cena produktu zmieniana jest kilkukrotnie (i za każdym razem jest ona dużo niższa niż w dniu złożenia przeze mnie zamówienia), jest co najmniej zastanawiające. Klient nie powinien odnosić wrażenia, że przepłaca za towar, na który musi czekać, a w tym czasie miałby możliwość jego zakupu za dużo niższą cenę w tym samym sklepie. Klient decydując się na zakup w ramach trwającej promocji powinien nie mieć wątpliwości, że dokonuje świadomej decyzji w oparciu o najlepsze możliwe warunki, które z dnia na dzień nie będą ulegać zmianie. Niestety wnioski z realizacji tego zamówienia są takie, że chcąc wydać w #mediamarkt sporą kwotę należy się co najmniej kilka razy zastanowić przed podjęciem ostatecznej decyzji.
źródło: comment_15966732342gV0ALRAJj55TdYUoGO6oi.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora