Wpis z mikrobloga

Witam .kupiłem z drugiej ręki PC Lenovo (komputer był nowy ) , oryginalnie zakupiony w Euro RTV AGD.

Od samego początku coś dźwięk się wykrzaczal przy włączeniu jakiegokolwiek programu
,próbowałem wszystkiego,przez reinstal systemu,sterowników,sprawdzenie dysków itp.

Po miesiącu wojowania samemu oddałem go na gwarancję (rękojmia)

Serwis przeinstakowal sterowniki i oddał( dalej nie działał )

Oddałem drugi raz
Przeinstalowany system.(dalej #!$%@?)

W środku był dysk SSD który był dokupiony osobno i panowie serwisanci stwierdzili że dobrym pomysłem jest wyciągnięcie go ze skrzynki ,naklejenie karteczki "bad" i wrzucenie go niezabezpieczonego do tego samego kartonu co komputer (możecie się domyśleć jak ten dysk wygląda w tym momencie )

Dysk oczywiscie działał przed "naprawami"

I teraz pytanie

Co mogę osiągnąć oddając 3 raz ten sam sprzęt w ciągu miesiąca na gwarancję ? Zwrot, wymiana?

Napisałem do supportu Lenovo to babka mi odpisała ze nie ma jak sprawdzić tych napraw bo coś się jej nie zgadza XD

#lenovo #gwarancja #serwispc #rtvagd #eurortvagd #usterka
  • 3
@Westfield tak ale tam jest jakiś błąd wiecznie ,pokazuje że komputer dalej u nich w systemie widnieje i jest w trakcie naprawy ,cały czas .
Oczywiście sprawdzałem po numerze seryjnym i napewno ten sam mi odesłali :D