Aktywne Wpisy
Mówcie co chcecie ale perspektywa dalszego ocieplania klimatu jest naprawdę niepokojąca. Wyobraźcie sobie, że za kolejne 20-30 lat w Afryce letnie temperatury sięgałyby po +55,60° C. Przecież to się prędzej czy później skończy jakąś naprawdę masową wędrówką ludów w kierunku Europy czy wojnami o wodę.
I żeby nie było - nie chce kolejnej gównoburzy o papierowe słomki, nie jestem ekoświrem.
Można długo dyskutować na temat wpływu człowieka na klimat, ale prawda
I żeby nie było - nie chce kolejnej gównoburzy o papierowe słomki, nie jestem ekoświrem.
Można długo dyskutować na temat wpływu człowieka na klimat, ale prawda
wykopowa_ona +48
Ja do Was po prośbie.
Mam koleżankę, która ma dziecko z porażeniem mózgowym. Młody jest w coraz gorszym stanie emocjonalnym i przegryza wszystkie koszulki jakie ma. Dziennie ich niszczy 2-3.
Młody nosi na ten moment koszulki rozmiar 116. Ja swoje po moim najmłodszym dzieciaku już jej oddałam i właśnie się kończą.Jak się zszyje, to młody dostaje amby - jakkolwiek się nie szyje to i tak go do szału doprowadza, bo ma problemy
Mam koleżankę, która ma dziecko z porażeniem mózgowym. Młody jest w coraz gorszym stanie emocjonalnym i przegryza wszystkie koszulki jakie ma. Dziennie ich niszczy 2-3.
Młody nosi na ten moment koszulki rozmiar 116. Ja swoje po moim najmłodszym dzieciaku już jej oddałam i właśnie się kończą.Jak się zszyje, to młody dostaje amby - jakkolwiek się nie szyje to i tak go do szału doprowadza, bo ma problemy
Linie lotnicze maja ciezko w obecnych czasach.
Norwegian mial juz ciezko wczesniej, w 2019 rozpoczal sie projekt reorganizacji.
W planie bylo i jest uziemienie praktycznie calej floty do marca 2021 a potem zdecydowanie mniejsza
dzialalnosc niz kiedys.
Mozna spekulowac czy korona nie wyjdzie Norwegianowi na dobre, i tak mieli nie latac a teraz konkurenci krwawia.
W lipcu Norwegian wniosl pozew przeciwko Boeing (straty rzedu 1 miliarda $ ) z powodu awaryjnosci samolotow. Odmowil rownierz zamowienie na 92sztuki 737 max.
Mamy wiec linie ktora w ciagu 5 lat utracila 99% swojej wartosci, ma najgorsza plynnosc finansowa z linii w Europie.
Bankructwo no horyzoncie.
Jednak ma dwa duze atuty, panstwo Norweskie oraz obecna sytuacje.
Norwegowie w tym politycy wypowiadaja sie pozytywnie na temat ratunku firmy.
Jesli przwtrwaja okres korony, wyjda z tego silniejsi i ze slabszymi konkurentami.
Inwestuje ktos z was w inne linie lotnicze? Jakie sa wasze przemyslenia?
#gielda
Jedyne co mam teraz związanego z lotnictwem to francuskie Vinci, liczę, że coś wyszarpią
Wazny bedzie ostatni kwartal, narazie przy uziemieniu pala kase a tej powinno starczyc do listopada.
Norwedzy beda ratowac. Niby jest SAS (tez ledwo zipie) ale tam panstwo norweskie ma 4% udzialow w porownaniu z Dania i Szwecja ktore maja po 40%.
Duze ryzyko i duzy potencjalny zysk. Wrzucilem troche (4% moich aktywow) i za roczek odkorkujemy szampana mam nadzieje ;)