Aktywne Wpisy
![incar](https://wykop.pl/cdn/c3397992/incar_wY3WN4ljQm,q60.jpg)
incar +651
Byłem na wschodzie słońca na śnieżce, piękny to był widok. Muszę to powtórzyć kiedyś. Na zdjęciu moment wschodu słońca.
#gory #sniezka #karkonosze #sudety
#gory #sniezka #karkonosze #sudety
![incar - Byłem na wschodzie słońca na śnieżce, piękny to był widok. Muszę to powtórzyć...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/6ba8dfaf5fdf00e532a09324692a576c664c9187c62bbb16fb6e478d32af72eb,w150.jpg?author=incar&auth=398f84230fadcf044db87edd2e5f6768)
źródło: temp_file1009130159625345894
PobierzMam problem z kondycją w górach i zastanawiam się czy nie podejść do problemu w inny sposób. W górach przy wzniesieniach (np. jakieś podejścia na kamieniach) tętno mocno mi skacze i bardzo się męczę. Gdybym na codzień miał problem z chodzeniem to nie dziwiłoby mnie to, ale po płaskim terenie chodzę bardzo szybko i nigdy nie łapię zadyszki. Zastanawiam się, czy to może kwestia jakiejś grupy mięśni i powinienem nad czymś konkretnie
193cm mam, wygodnie jest, kierownica w miarę szeroka, oryginalna.
Litr na gaźnikach ponad 140 kuca, więc mocy to nie brakuje.
W moim odczuciu zgrabny motocykl i do turystyki takiej jaką ja uprawiam tj. 100-600km, nadaje się idealnie. Na dłuższe tripy pewnie też, ale sprawdzić to będę miał okazje dopiero we wrześniu, bo śmigam trasę ~3500km.
Jeżdżę z plecakiem, nie narzeka na komfort.
Ogólnie
Poczujesz mocny przeskok, kilofaza nie jest tak zgrabna jak hh600, trzeba troszkę więcej dowiadczenia. Nie wiem czy jesteś początkującym czy nie. Jak jeździsz krotko to na litrze po prostu nauka wszystkiego zajmuje dłużej. Mimo to polecam, mnie znudziło kręcenie 600. Jakby ci to pytaj ile wiem tyle pomogę, siedziałem w hornetach parę lat, a teraz tak jak pisałem siedzę na fzs1000.
Magneto jest do wymiany/regeneracji. Poza tym moto bez wad.