Wpis z mikrobloga

Mirki, chciałabym kupić chłopakowi na urodziny narzędzia. Mieszka ze mną od jakiegoś czasu i nie ma kompletnie nic, a wiem że chciałby przestać wszystko pożyczać. Nie wiem od czego zacząć (wkrętarka, jakaś skrzynka/walizka z narzędziami, wiertarka/...). Budżet to około 300-400 zł. Nie chciałabym iść tylko na ilość, ale też na względna jakość (nie jest żadnym budowlańcem ani nic), także zastanawiam się w co zainwestować, żeby powoli zaczął kompletować sobie warsztat małego majsterkowicza :) #narzedzia #majsterkowanie #remont #kiciochpyta
  • 20
@Garreth w sumie nie wiem, nie znam się zbytnio na tym. Jakieś klucze do skręcenia krzeseł na pewno pożyczał, cos do wieszania półek, mlotek. Wkrętarka chyba też przydatna rzecz, ale sama nie wiem co przydaje się najczęściej ¯_(ツ)_/¯
@muczosgracjas: Jak nie ma kompletnie nic to skrzyneczka od Yato to taka podstawa. To Ci w sumie wyczerpuje budżet ale w środku ma wszystkie najpotrzebniejsze klucze, grzechotki, śrubokręty itp więc warto. Jeżeli kupisz mu jakąś wiertarko-wkrętarkę czy inne szlifierki kątowe a nie będzie miał podstawowych narzędzi typu śrubokręty itp to tak trochę bez sensu. Jak byś mu kupiła gwoździe a chłop by nie miał młotka :D
@muczosgracjas: a ja bym radził pójść w druga stronę. Kupić mu wkrętarkę z udarem, zestaw bitów i wierteł. Dziurę w ścianie wywierci i kołek wkrętarką wbije. Meble tez poskręca a jak kupisz mu zestaw kluczy nasadowych z grzechotkami itd to w mieszkaniu użyje tego dwa razy a przy byle wieszaniu szafki dalej będzie musiał pożyczać.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@muczosgracjas: mozna fajny zestaw recznych narzedzi uzbierac, tylko trzeba poszukac i pomyslec co sie przyda.

https://allegro.pl/oferta/wera-031551-wkretaki-srubokrety-plaskie-ph-6szt-7725843739
https://allegro.pl/oferta/wera-021406-mocne-klucze-imbusowe-imbus-hex-broma-7441016551