Wpis z mikrobloga

Pomimo zgrzytów na linii obsługi telefonicznej i nieprofesjonalnej oraz lekceważącej obsługi przez jednego z pracowników linii telefonicznej- co zdażyło mi się pierwszy raz w życiu w PKO, finalnie muszę pochwalić bank PKO BP za podjęte akcje, jak i podejście do zgłaszania problemów technicznych i ich rozwiązywania.

Otrzymałem właśnie maila z przeprosinami i informacją że zostały podjęte odpowiednie działania ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie ukrywam, trochę mnie cieszy mnie, bo ton i sposób rozmowy jaki Pani konsultant miała w stosunku do mnie pozostawiał wiele do życzenia.

Poza tym problem techniczny został rozwiązany, tak jak i wszystkie inne zgłoszenia. Co więcej wszystkie zakończone z zadowalającym mnie rezultatem.

Aż chciało mi się wejść i napisać to na wypoku.

Wasza obsługa jest na bardzo wysokim poziomie, a nawet jak wydarzy się fakap, to analizujecie to i wyciągacie wnioski.
Brawo!

#iko
#pkobp
#banki
  • 1