Wpis z mikrobloga

Naszą odpowiedź do wczorajszej #afera z głównej zamieściliśmy pod znaleziskiem tutaj. Przeklejamy ją również tutaj:

Już na wstępie zaznaczamy, że opisany przez @evilonep przypadek był wyjątkowy. Wielu z Was jest częścią naszego cashbacku i wiecie jak co do zasady działamy. Między innymi dzięki Wam, a mamy wśród Wykopowiczów wielu aktywnych użytkowników, w minionym półroczu pośredniczyliśmy w milionie transakcji, z których 95% przebiega bezproblemowo. W stosunku do 5 pozostałych procent chcemy być zawsze jak najbardziej fair.

W tym konkretnym przypadku powinniśmy byli zadziałać lepiej, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło - @evilonep uświadomił nam, że mamy na produkcji buga, który w naszej aplikacji wskazywał na możliwość zakupu z cashbackiem u kilku partnerów podłączonych w ramach jednego integratora, którzy z cashbacku się już wycofali. Relatywnie niewielka liczba
transakcji goodie cashback u tych partnerów sprawiła, że błąd przeoczyliśmy. Oczywiście został on już naprawiony.

Nasz cashback w większości działa w oparciu o integratorów, którzy pomagają nam łączyć się z dużą ilością sklepów oraz pomagają w śledzeniu ciasteczek, gdy przeklikujecie się przez cashback do konkretnych sklepów. To właśnie przez ten brak bezpośredniej integracji ze sklepami reklamacje są rozpatrywane dłużej, niż byśmy chcieli, a czasem osoby pracujące w
danych sklepach mogą nie być świadome tego połączenia lub wręcz mówić, że takiej współpracy między nami nie ma. Z drugiej strony plusem wykorzystania integratorów jest to, że mamy bardzo dużo marek.

@evilonep - naturalnie Twoja transakcja zostaje uznana. Przepraszamy, że musiałeś czekać i że nie od razu poprawnie zdiagnozowaliśmy Twój przypadek. Był on bardzo nietypowy. Zatwierdzamy też kilka innych transakcji, które zostały niezaliczone w ramach tego buga. Zachęcamy Was do zgłaszania nam bezpośrednio ewentualnych problemów lub propozycji ulepszeń aplikacji, bo Wasze zdanie jest dla nas ważne. Stale rośniemy, rozwijamy się i chcemy być coraz lepsi. Pamiętajcie też, że goodie działa w oparciu o ciastka - więc zawsze przed przejściem przez link w goodie, wyłączajcie wszystkie blokery reklam.

Odwiedźcie goodie w łikend – przygotowujemy dla Was pyszną niespodziankę

Pozdrawiamy i jeszcze raz dzięki, że jesteście!

#cashback #goodie #promocje
  • 6
  • Odpowiedz
@Goodie_pl Typowa firma widzę, jak widzą, że afera to zaraz się oświadczenie znajdzie. Ale jak by znalezisko nie weszło na główną to zgaduję, że temat olany i problemu nie ma. Dlatego nie korzystam z takich sklepów. Wiele jest przykładów firm w Polsce w których wystarczy napisać na Facebooku i nie ma problemu.

Nie pozdrawiam.
  • Odpowiedz
@Eskeel: założyliśmy konto na Wykopie po to, by być w stałym kontakcie z użytkownikami cashbacku i móc reagować na wszystkie zgłoszenia o nieprawidłowościach. Dzięki temu staramy się na bieżąco pomagać wszystkim osobom, które do nas piszą. Nasze działania są całkowicie przejrzyste, a naszym głównym celem jest zminimalizowanie liczby problematycznych transakcji.
  • Odpowiedz