Wpis z mikrobloga

@InterferonAlfa_STG oczywiście że tak, natomiast krótka jazda jest dozwolona, stąd żółta kontrolka, to nie jest tak że płynu nie ma i trzeba natychmiast dolać, zapala się jak brakuje max litra, dwóch,, chodzi o to żeby sprawdzić ewnetualnie czy nie ma gdzieś wycieku, często przy wymianie płynu układ się zapowietrza i po krótkim czasie zapala się ta żółta kontrolka, temperatura nadal pozostaje w normie, więc przeciwskazan co do jazdy nie ma, analogicznie ma
  • Odpowiedz
@dags1 jest to obecność wody w filtrze paliwowym, bardzo podobna do kontrolki niskiego poziomu cieczy chłodzącej,
polecam jak najszybciej do ASO albo mechanika z nowym filtrem
  • Odpowiedz
@InterferonAlfa_STG właśnie sprawdziłem i zwracam honor ,w peugeocie nie przewidziano jazdy na niskim stanie płynu chłodzącego, kontrolka jest rzeczywiście czerwona ale wygląda zupełnie inaczej niż ta tutaj i ta od temperatury płynu chłodzącego, mój błąd wynika z tego że w większości samochodów zapali się żółta kontrolka informująca o niskim stanie płynu, widać Francuzi nie ryzykują ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@dags1 na szybko , filtr paliwa jest za filtrem powietrza, jak nie masz jak wymienić filtra odrazu, to od dołu mocowania filtra jest nakrętka spustowa, jak wyleci wszystko to zakręć, złóż do kupy , postój na zapłonie z pół minuty, co by pompka z baku nabiła paliwo do filtra, i rura
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@dags1: woda w filtrze paliwa. Czasami na dole filtra jest taki koreczek. Odkrecasz delikatnie, nie do konca, woda zlatuje i jest git :)
  • Odpowiedz