Wpis z mikrobloga

Mam na oku #e92 #bmw z N52B30 z USA, wysłałem tam autotesto i według nich silnik , skrzynia bez wycieków, zawieszenie ok. Zewnętrzne mankamenty podstawą do negocjacji ceny. Martwi mnie tylko ten silnik a szukam czegoś do gazu.

Przy teoretycznym przebiegu ~160 000(a zapewne jest więcej bo 2006 rok XD) trzeba zajrzeć/wymienić już odmę, disy. Co już spore koszta generuje. Można to jakoś sprawdzić przy oględzinach? Jest na sali ktoś z N52B30?
  • 8
@Spajkuss: ten samochód się nie nadaje do gazu, po pierwsze nie ma wnęki na koło zapasowe, czyli albo butla do bagażnika, albo druciarskie cięcie dziur w podłodze które potem powoduje problemy przy przeglądzie, bo modyfikacja zabudowy zbiornika LPG powinna być homologowana przez zakład który ją budował, ale panie kto to się takimi rzeczami przejmuje. Dodatkowo z tego co wiem w N52 są problemy z kalibracją korekt wtrysku przy LPG, ale o