Aktywne Wpisy

Nooleus +233
Chłop się pierwszy raz całował w życiu i z kim i z innym chłopem :33333
źródło: 20240629_130700
Pobierz
Jerzy_Kudelski +543
#julka #pieknokobiet #pieklomezczyzn
Nic mnie tak nie #!$%@? jak baba oglądająca się ciągle za siebie, gapiąc się na mnie dając mi poczucie, że chce ją napaść i zgwałcić, a ja tylko chciałem wyskoczyć do żabki po 0.2 żubrówki, cole i orzechowe chrupki i spokojnie wrócić do domu.
Nic mnie tak nie #!$%@? jak baba oglądająca się ciągle za siebie, gapiąc się na mnie dając mi poczucie, że chce ją napaść i zgwałcić, a ja tylko chciałem wyskoczyć do żabki po 0.2 żubrówki, cole i orzechowe chrupki i spokojnie wrócić do domu.
źródło: temp_file5332537037188460093
Pobierz




Pole Position numer 89 dla Lewisa Hamiltona (113 dla Mercedesa jako konstruktora, 196 jako dostawcy silnika)
Wygrana numer 85 dla Lewisa Hamiltona (104 dla Mercedesa jako konstruktora, 190 jako dostawcy silnika)
Podium numer 152 dla Lewisa Hamiltona
Podium numer 47 dla Valtteriego Bottasa
Podium numer 33 dla Maxa Verstappena
Najszybsze okrążenie numer 1 dla Carlosa Sainza (1:05.619, okrążenie 68)
Drugi tydzień z rzędu wyścig odbył się w tym samym kraju, jest to pierwsza taka sytuacja od sezonu 1995, gdy pod koniec tamtego sezonu dwa wyścigu z rzędu odbyły się w Japonii.
Max Verstappen trzeci raz z rzędu wystartował na torze w Austrii z P2 - rok temu, przed tygodniem, gdy został przesunięty na P2 za sprawą kary dla Lewisa Hamiltona, oraz dzisiaj.
P3 Carlosa Sainza w kwalifikacjach to jego najlepszy wynik w karierze. Do tej pory jego najwyższym osiągnięciem było startowanie trzykrotnie z piątego pola startowego.
McLaren drugi wyścig z rzędu startuje z trzeciego pola startowego. Taka sytuacja ma miejsce pierwszy raz od sezonu 2012.
Dla Valtteriego Bottasa P4 w kwalifikacjach to jego najgorszy wynik na tym torze w barwach Mercedesa.
Udane kwalifikacje zaliczył Esteban Ocon, który zakończył je na P5. Dla Renault jest to najlepszy wynik od kwalifikacji na Monzy w sezonie 2019.
Dziewiąty raz z rzędu Lando Norris wystartował do wyścigu z top10 - ale w Q3 pojawił się dopiero trzeci raz z rzędu, gdyż w zeszłym roku w Brazylii, karę, na której skorzystał Norris, otrzymał Charles Leclerc.
A skoro już o Leclercu mowa - drugi raz w barwach Ferrari nie udało mu się dotrzeć do Q3, pierwszy raz od czasu zeszłorocznego GP Monako. Tym samym kończy się trzecia najdłuższa seria występów w Q3 w stawce, która wynosiła 16.
Ferrari drugi wyścig z rzędu dostało się do Q3 tylko jednym bolidem - pierwszy raz od wyścigów w Kanadzie i Austrii w sezonie 2015.
Pierwszy raz w karierze w Q2 pojawił się George Russell.
Williams w Q2 pojawił się pierwszy raz od GP Brazylii w sezonie 2018.
Lance Stroll pokonał w kwalifikacjach Sergio Pereza, jednak bilans ich kwalifikacyjnych potyczek jako kolegów zespołowych jest mocno na korzyść Pereza - 19-4.
Lewis Hamilton wygrał osiemdziesiąty piąty raz. Tym samym czternasty rok z rzędu Lewis odniósł co najmniej jedno zwycięstwo w sezonie. Za rok będzie miał szansę wyrównać rekord Michaela Schumachera, który wynosi 15.
Wygrana numer 85 Lewisa oznacza, że brakuje mu już tylko sześciu wygranych do wyrównania Michaela Schumachera. Bliżej jest wyrównanie osiągniętych podium - tu Hamiltonowi brakują 3.
Hamilton wygrał wyścig numer 51, jednocześnie startując z Pole Position.
Lewis 35 wyścigów z rzędu zdobywał punkty, poprawia kolejny raz swój rekord. Lewisowi brakuje jednak trochę do innego rekordu - rekordu bycia klasyfikowanym w wyścigach z rzędu. Ten należy bowiem, i tu niespodzianka, do Nicka Heidfelda, i wynosi 41.
Mercedes zdobył swoje pierwsze 1-2 od wyścigu w USA w zeszłym sezonie.
Carlos Sainz zdobył swoje pierwsze najszybsze okrążenie w karierze. Dla McLarena oznacza to drugie najszybsze okrążenie z rzędu, ostatni raz taka sytuacja przytrafiła im się w sezonie 2011, gdzie najszybsze okrążenie kierowcy McLarena wykręcali we Włoszech, w Singapurze oraz w Japonii.
Drugi wyścig z rzędu mamy nowego kierowcę z najszybszym okrążeniem w karierze. Takie wydarzenie ma miejsce pierwszy raz od wyścigów w Bahrajnie i Chinach w sezonie 2019, gdy nowymi kierowcami z najszybszym kółkiem w karierze stali się Kevin Magnussen oraz Charles Leclerc.
Ciekawiej robi się natomiast, gdy spojrzymy, kiedy ostatni raz miała miejsce sytuacja, kiedy dwóch kierowców pierwszy raz zdobywało najszybsze okrążenie w dwóch wyśgiach z rzędu, ale jeździli przy tym dla tego samego zespołu. I tutaj musimy cofnąć się do sezonu 2010, gdy podczas GP Turcji najszybsze okrążenie ustanowił Vitaly Petrov, a dwa tygodnie później, w Kanadzie, Robert #kubica. Co ciekawe, dla obydwu tych kierowców było to jedyne najszybsze kółko w karierze.
Alex Albon zajął w wyścigu P4, wyrównując swój najlepszy wynik, który osiągnął w Japonii w zeszłym roku.
Sergio Perez zakończył wyścig na P6, podobnie jak przed tygodniem.
P7 Lance'a Strolla to jego najlepszy wynik od czasu GP Niemiec.
Sebastian Vettel wycofał się z wyścigu na pierwszym okrążeniu pierwszy raz od pamiętnego wyścigu w Singapurze w sezonie 2017.
Ferrari zaliczyło podwójne DNF drugi raz w przeciągu czterech wyścigów.
Posiadający "best chassis on the grid" McLaren, ostatni raz wygrał 7 lat, 7 miesięcy i 18 dni temu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Bolid Renault nie uległ awarii podczas wyścigu od 7 dni - dzisiaj resetujemy zegar ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Sebastian Vettel nie popełnił błędu w wyścigu od 7 dni ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tegoroczne GP Styrii było GP numer 1020.
Odliczamy do 2000 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#f1
#f1zodjatakpawlaczem - zapraszam do obserwowania mojego tagu autorskiego
Valtteri Bottas - 64 (Ostatnia eliminacja - Q2, Abu Zabi 2016)
Lewis Hamilton - 33 (Ostatnia elimiacja - Q2, Niemcy 2018)
Max Verstappen - 9 (Ostatnia eliminacja - DNQ, Włochy 2019)
Alexander Albon - 7 (Ostatnia eliminacja - Q1, Rosja 2019)