Wpis z mikrobloga

Nie rozumiem dlaczego orange ma tak wywalone w klienta, sprawa, która mogłaby być załatwiona w 15 minut, czeka na jakimś zgłoszeniu u nich 4 dni bez znaku życia. Kamienica obsługiwana przez orange, wszystkie mieszkania obok mają ofertę światłowodu, tylko nie moje xD mimo, że światłowód fizycznie jest. Prosta sprawa, wysłać technika, niech zobaczy, sporządzi jakiś protokół i mi dadzą zostawić u nich pieniądze za internet, ale #!$%@? to jest tak skomplikowane dla nich, że trzeba to rozciągnąć na tydzień.
#orange
  • 9
  • Odpowiedz
@Jednofazowa_kaczka_wskazujaca: Takim, że procedury są na tyle ograniczone, że nie wyślesz technika w celu sprawdzenia, ponieważ próbując wykonać weryfikacje na danym adresie będzie ona negatywna co z automatu wyklucza wysłanie montera z umową (bo tylko wtedy idzie, gdy ma wygenerowany papier). Można wysłać list na Skierniewice z zapytaniem lub trafić na osobę ogarniającą, która załatwi sprawę paroma mailami. Minus tego drugiego rozwiązania jest taki, że jeśli jest to infrastruktura OA (operatora
  • Odpowiedz
@Jednofazowa_kaczka_wskazujaca: Papierologia na miesiąc* odpowiedź ze Skierniewic to 30 dni roboczych. Dzwoń do nich i poproś o wysłanie maila w sprawie upozytywnienia adresu. Tylko dobijaj się do działu technicznego, nie załatwiaj tego z ludźmi, którzy zajmują się płatnościami lub czymś innym.
  • Odpowiedz