Wpis z mikrobloga

@Wannababcie: ja mam. Rama gnije z mniej więcej od mocowania tylnych amortyzatorów do tyłu, ale jeśli ktoś ją zakonserwował odpowiednio wcześnie to będzie żyć. Silnik Td5 nie jest demonem szybkości ani przyspieszenia, ale raczej dosyć trwała jednostka i w terenie na zapiętym reduktorze idzie niesamowicie dobrze. Skrzynia manualna w miarę żywotna, zależy od stanu oczywiście. Automatu nie znam, ale nie słyszałem żeby ludzie narzekali. Auto ma #!$%@? elektroniki jeśli chodzi o
@Wannababcie: miałem 1998 powierzchowne jakieś purchle, ale zależy od tego czy pływał bo taki topiony lub ze Skandynawii potrafi być jak ser. Awaryjnosc zalezy od tego czy było auto normalnie serwisowane czy zajeżdżane aż coś nie padało. Miałem manualna i było ok. Wady to ceny części oraz dupiate uszczelnienia silnika bo non stop kąpało mu gdzieś. Zalety to komfort i dzielność. Nie kupuj benzyny tylko TD5
@Wannababcie: Szukaj sobie importowanych z IT albo E, spokojnie można znaleźć za 2-3k euro. Na rynku krajowym ciężko coś poniżej 15k Pln dorwać co ma sens i nie jest skarbonką. Ja miałem importowanego z Almerii wypłowiały ale zdrowy ( ͡º ͜ʖ͡º)
Ale tak jak pisze @BratProgramisty: szukaj, może trafisz rodzyna za 10k? Ja Pajero teraz kupiłem za 8k mimo że było warte 12-15 tylko dlatego
@Wannababcie: Ja mam od 5 lat przeszło. Najechałem sam nim ponad 100.000km. Auto eksploatowane raczej intensywnie i głównie w stylu wyprawowym znacznie dalej niż granice UE. Auto ma swoje wady i zalety. Jak sie kupi zdrowy nie zgnity egzemplarz to się da tym autem bardzo cieszyć. Nie ma co liczyć na dobre zadbane D2 za mniej jak 20k. Wszystko co tańsze to są gruzy do których dołożysz drugie tyle, żeby wyjść
@BratProgramisty: No niestety nei do końca. W 10p faktycznei częściej pojawiają się pękniecia miedzy komorami spalania lub między komorą spalania a zaworem dolotowym. Mniej sztywna głowica bo w przeciwienstwie do 15p, 16p, 19p ma dwa kanały paliwowoe w głowicy a nie jeden. Niestety w tych nowszych chętniej pękają gniazda pompowtrysków :(