Wpis z mikrobloga

@tymin: Witam,

Bardzo przepraszamy za zaistniały przypadek który Pana spotkał. Chcielibyśmy zweryfikować sytuację jak i wyjaśnić. W tym celu będziemy wdzięczni za przesłanie dokładnych informacji które pozwolą nam zweryfikować prace pracownika. Oczywiście firma Netia nie stosuje praktyk opisanych w Pana wiadomości. Proszę o kontakt po przez adres mailowy podpowiedz@netia.pl.
  • 3
Oczywiście wstawię nagranie (bez nazwiska konsultanta -nie chcę, żeby stracił pracę, mimo wszystko). Dodam, że nie chciał go podać.
@tymin: Witam,

Jeśli otrzymamy informacje na temat rozmowy( potrzebujemy numer klienta, lub adres lokalizacji usługi ) przyjrzymy się sprawie. Nie jest to potrzebne aby ukarać pracownika bardziej chcemy wyjaśnić tę kwestię, ograniczyć podobne błędy naszych pracowników. Umieszczanie nagrania nie jest konieczne :) Jeszcze raz przepraszamy za napotkany problem. Jeśli będzie Pan chciał przesłać jakieś informację zapraszam na maila podpowiedz@netia.pl.
@tymin: @podpowiedz_netia: Oczywiście, że stosujecie tego typu praktyki. Po dwóch dniach transferu 4 Mb dziś wynosi on 788kb i dziwnym trafem dziś znowu zadzwonił wasz konsultant z ofertą promocyjną. Zrobię o tym porządny wykop .