Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Mirasy, takie pytanie. W nowo zakupionym samochodzie po przejechaniu około 500 km ubyło mi płynu chłodniczego z maksimum do minimum. Odstawiłem samochód do ASO na wymianę oleju i przegląd, dolali mi tam również płynu chłodniczego. ASO nie zgłosiło żadnych uwag. Po jezdzie na ciepłym silniku sprawdziłem stan oleju na bagnecie, lecz był on siwej barwy i ciężko było oszacować jego stan. Na zimnym bez problemu pokazuje max, ale tak jakby nad stanem mam drugi stan zdecydowanie jaśniejszy. Czytałem że może to być związane z DPF. Dodam że samochód jeździ bardzo dobrze, silnik pracuje cicho i nie wskazuje żadnych objawów. Po dolaniu do stanu maksymalnego płynu chłodniczego zrobiłem około 100 km i nadal pozostaje bez zmian. Czy to normalne, czy mam się zacząć obawiać o uszczelkę, głowice albo pęknięty blok? Silnik to 1.7 crdi 136 km.
#samochody #motoryzacja #mechanikasamochodowa
  • 17
Ale chodzi o to że olej który jest ciepły, na bagnecie ma kolor szary


@bart0: Mocno szary? Bo zwykle to oznacza że olej jest wymieszany z płynem chłodniczym. Szczególnie jak masz świeży olej.