Wpis z mikrobloga

Zrobiłem grupę do RPG:
- Kara-Khan: niziołek-watażka. Wiódł długie i nieszczęśliwe życie w cieniu inteligentniejszego brata. Dopiero jego śmierć pozwoliła mu rozwinąć skrzydła. Szara eminencja i de-facto przywódca grupy.
- Antonius Szalony: mag i przyjaciel Khana. Kilka dekad temu oszalał i wszędzie widzi wrogów. Ojciec sukcesu drużyny wypromowanej na śmierci brata dowódcy.
- Jack of Curse-Ki: były mnich, od dziecka skłócony ze swoim bratem. Umie przemieniać się w bullterriera.
- Padre Portobello: drużynowy kapłan. Kontroluje armię nieumarłych, których przebiera za starszych ludzi. Pochody jego mrocznej armii dla postronnych wyglądają jak pielgrzymki. Żadna świątynia nie potwierdziła wyświęcenia go.
- Rycerz Adrian herbu Dupa - postać humorystyczna, towarzysz Kara-Khana przynależny z racji klasy watażki. Choć nominalnie jest osobną postacią kontroluje go grający niziołkiem gracz. Jedyny frontman drużyny. Rozdaje przypadającą mu dolę złota czym zaskarbia sobie przychylność chłopstwa. Jego herbem jest dziupla, zwana onegdaj dupą.
- Matouš z Morawii - bankier i podżegacz, zawsze krok w krok za rycerzem Adrianem. Dzieki swoim machlojkom zabiera ludziom więcej pieniędzy, niż Adrian rozdaje nie zacierając pozytywnego wrażenia.
- Zero- samozwańczy sędzia, ława przysięgłych i kat w jednej osobie - Jeśli komuś z drużyny Khana powinie się noga dba, by wyszedł z tego szybciej, niż bohaterowie GTA z więzienia.
Przeciwnicy drużyny:
- Rafael Trzask-Kości: nienawidzący nieumarłych paladyn znany z akcji wypędzania ich z kamienic. Razem z Adrianem wyzywają się na pojedynki, do których jednak nigdy nie dochodzi.
- Donald z Etrurii: wzgardzony we własnym kraju został ogłoszony królem imperium na zachodzie. Niegdyś to dla niego pracował Matouš, ale odszedł, gdy Donaldowi zaszkodziły ośmiorniczki.
- Tytan Hekatonpodos. Okrąża świat na swoich stu nogach ostrzegając przed Kara-Khanem. Więziony i wyśmiewany.

  • 16