Aktywne Wpisy
xena_x +5
Ależ to jest obrzydliwy widok. Facet który wygląda na 40 lat, jak stary wójek, nie grzeszy urodą i kobieta 18 lat, młoda, piękna. Obrzydliwie.
Od razu wiadomo co ten predator widzi w kobiecie, jaki ma światopogląd.
Tak naprawdę sporo starszy facet, który pokazuje się z kobietą prawie nastolatką nie wzbudza szacunku społecznego, ale pogardę i obrzydzenie.
Gdybym wiedziała że wcześniej chłop umawiał się z kobietami 20 lat młodszymi, to od razu jest
Od razu wiadomo co ten predator widzi w kobiecie, jaki ma światopogląd.
Tak naprawdę sporo starszy facet, który pokazuje się z kobietą prawie nastolatką nie wzbudza szacunku społecznego, ale pogardę i obrzydzenie.
Gdybym wiedziała że wcześniej chłop umawiał się z kobietami 20 lat młodszymi, to od razu jest
![xena_x - Ależ to jest obrzydliwy widok. Facet który wygląda na 40 lat, jak stary wóje...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/2f6d5c55cc9bcd1f24babbe524275f441e9ab8b33060dc95331e88ff5714591c,w150.jpg)
źródło: Screenshot_20240622_110616_Chrome
Pobierz![duszan_z_kapitana_dupy](https://wykop.pl/cdn/c0834752/1ddd63d868ee20502821c30c225ff10d2a93f5c46c10c3b90a30f3e0f1a0c4f3,q60.jpg)
Największą bekę mam z ludzi którzy kupują ciuchy w sklepach typu auchan czy Carrefour xD byłem z bratem na zakupach, i kupił sobie jakieś skarpetki i spodnie dresowe. Pytam się go co on #!$%@? xD ja ubieram się tylko w jakimś h&m czy c&a i wyglądam jak człowiek, a w takim Auchanie to można se kupić co najwyżej pasate pomidorowa xD
#bekazpodludzi #zakupy
#bekazpodludzi #zakupy
Czy kupowanie ciuchów w hipermarketach jest januszowe?
- Tak 24.6% (99)
- Nie 75.4% (304)
W danych mapach jedynym wymogiem było to, aby poszczególne hexy były połączone ze sobą(tak aby nie było między nimi pustych przestrzeni np. wysepek).
W pierwszym odruchu bazując na określonym wcześniej prawdopodobieństwie, wybierałem kilka punktów z samej góry i tworzyłem od nich ścieżki.
Problemem w nim było to, że czasami(w sumie dość często) były tworzone mapy z oderwanymi od siebie cząstkami, dlatego generacja była stworzona w pętli nieskończonej na której końcu było sprawdzanie czy można z każdego punktu A dojść do punktu B(wystarczyło sprawdzić jedynie drogi pomiędzy tymi hexami wcześniej wybranymi), bo jeśli nie to potrzebna była ponowna generacja.
Z racji tego, że GDScript z racji językiem interpretowanym(w pewnych warunkach jest on konwertowany do kodu pośredniego) nie nadaje się zbytnio do iterowania po ogromnych porcjach danych, dlatego ten algorytm porzuciłem jeszcze przed końcem tworzenia.
Następnym algorytmem było wybranie punktu ze środka i dodanie w tym polu terenu oraz wrzucenie go do kolejki oczekujących.
Każdy ze sprawdzanych sąsiadów jeśli zostanie wylosowany(na początku określany jest stopień prawdopodobieństwa) to ma dodawane do niego pole oraz wrzucany jest do kolejki sprawdzania, a w przeciwnym razie wrzucany do kolejki ignorowania(tak aby nie losować dwukrotnie tego samego pola).
Mimo prostoty z racji tego że dodałem żadnych testów, implementacja tego trwała kilka leniwych dni, w których między innymi zajęciami główkowałem co jest nie tak.
Jak się okazało jednym z problemów było zerowanie indeksu tablicy zamiast samej tablicy (-‸ლ)
for i in range(array.size()):
for j in range(array[i].size()):
j = 0
zamiast
array[i][j] = 0
Kojarzycie może czy może to się da zrobić taki algorytm optymalniej(chodzi mi o języki interpretowane, w którym wywołanie wbudowanej funkcji jest tańsze od tworzenia jej od podstaw)?
#polemrowkowe #programowanie #godot #gamedev