Wpis z mikrobloga

Około tydzień temu pisałem do was z prośbą o rady, bo jestem początkujący - dziękuję wam za nie bardzo, przydały się.
Niestety, pomimo tego nastąpiło coś z czego nie jestem zadowolony - a mianowicie spadek z rangi silver 6 do silver 5 i o dziwo, nie była to moja wina... Przeważnie w dalszym ciągu staram się utrzymywać ten sam poziom, co w meczach gdzie nie miałem rangi - zazwyczaj jestem 1/2 w tabeli, mając po około 25-30 zabójstw. Niestety problemem są tutaj ludzie, których gra dobiera mi do drużyny...
Jestem do każdego nastawiony na początku pokojowo, ale co mi to daje skoro przez ostatnie 10 meczów, 7 przegrałem, przez to że 2 razy trafiłem na jakichś trolli (3, albo może nawet 4 kolegów - rosjan), którzy mnie blokowali, a mniej więcej w połowie kicknęli, a drugi to już po prostu jest to, że oni po prostu nie umieli grać. Ja rozumiem, że gra z randomami nie jest łatwa, ale jak to jest - błagam wyjaśnijcie mi to - że mi dobiera randomów debili, ruskich, turków, którzy albo nic nie mówią, albo krzyczą do mikrofonu, albo nie potrafią nawet w małym stopniu grać, a do drużyny przeciwnej ciągle dobiera mi albo jakieś składy (np. 4 osoby które mają wytłuszczoną nazwę drużyny przed nickiem), albo 5 randomów, którzy po prostu pomimo tego, że grają ze sobą 1 raz są bardzo zgrani?

Jestem nowy w tej grze, może nie dużo jeszcze rozumiem, ale takie coś po prostu mnie zniechęca do dalszej gry. Czy jest na to jakaś metoda, poza taką, żeby znaleźć sobie 5 do gry? Na razie mam tylko jednego kolegę, jest ze mną, powiedzmy "na równi" poziomem, a i jego znaleźć było dość ciężko, więc nie mam szans na całą piątkę..
#csgo
  • 15
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@assu: mógłbyś spróbować zrobić multikonto i starać się po tych 10 meczach dostać na start rangę w goldzie. To o czym piszesz też się tutaj niestety zdarza ale o wiele rzadziej. Może trochę głupie i czasochłonne ale zawsze warto chociaż raz spróbować.
@RyderV13: a kiedy tak z ciekawości boostowales konto?