Wpis z mikrobloga

Mirki mam pytanie i prosiłbym Was o pomoc.
Miesiąc temu zostało do mnie dostarczone agd i praktycznie do dzisiaj było cały czas zapakowane.
Niestety teraz jak sprawdziłem płytę indukcyjną wygląda ona tak jak na załączonym obrazku i jest całkowicie zniszczona.
Mogła ona zostać uszkodzona podczas transportu, mogła być już taka przed nim jak i równie dobrze ekipa wykończeniowa mogła ją uszkodzić.
Czy reklamacja w takim przypadku ma jakikolwiek sens, czy istnieje szansa że zostanie uznana przez sklep? Z mojej perspektywy jeżeli została uszkodzona przez kogokolwiek z wykończenia to i tak się nie przyzna. Czy jedynym rozwiązaniem będzie zakup nowej płyty?
#agd #reklamacja #prawokonsumenckie #prawo #sklepyinternetowe
Snoxik - Mirki mam pytanie i prosiłbym Was o pomoc.
Miesiąc temu zostało do mnie dos...

źródło: comment_1592551855M9oexgphKHAexbKDFZIPfI.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
@Snoxik miałem taką sytuacje z grzejnikami, zamówiłem i potem chyba dobry miesiąc jak nie więcej stały zapakowane. Okazało się że jeden jest wgnieciony.. zlozylem reklamacje i został wymieniony bez problemu. Takze chyba warto spróbować choć w tym przypadku wątpię że uda ci się coś zdziałać. Dziwne że nie słyszałeś że w paczce brzęczy szkło itp
  • Odpowiedz
@Snoxik: Jak nie masz nagrania z rozpakowania to tylko się uśmiechną pod nosem niestety. Znajomy przerabiał. Sprzęty leżały zapakowane ze 2 miechy, po otwarciu okazało się, że drzwi zmywarki są ugięte (stal inox). W sklepie powiedzieli, że po takim czasie nie ma szans na uznanie reklamacji, mimo to ja przyjęli, ale oczywiście odrzucona.
  • Odpowiedz
@ZnienawidziszMnie: Niestety przyznam się szczerze że jej w pełni nie sprawdziłem, obstawiałbym że została uszkodzona jednak przez ekipę wykończeniową dlatego wcześniej tego nie widziałem.

@veldrinn: Rozumiem :/ czyli prawdopodobnie pozostaje mi wyłącznie zakup nowej, spróbuje jeszcze sprawdzić ubezpieczenie domu czy może być takie zniszczenie w nim uwzględnione.
  • Odpowiedz
@Snoxik: w takich sytuacjach liczą się minuty od dostarczenia towaru, im dłużej paczka leży u ciebie nieodpakowana (niesprawdzona) tym trudniej udowodnić że to nie ty ją uszkodziłeś w domu/pracy. W przypadku jak od razu zauważysz, że coś z paczką jest nie tak (latają w niej elementy a nie powinny itp) zgłaszasz to natychmiast do firmy gdzie towar został zakupiony, oni następnie zawiadamiają kuriera który tego samego lub następnego dnia przyjedzie
  • Odpowiedz
@veldrinn: niestety w moim przypadku sklep, w którym kupiłem płytę nie słynie z podejścia pro-konsumenckiego podczas rozpatrywania taki spraw, więc wątpię żeby się udało :<
  • Odpowiedz