Wpis z mikrobloga

Mircy, pomóżcie bo proces przeniesienia numeru mojego oraz #niebieskipasek z Playa do nju doprowadza mnie do k*wicy i wścieklizny.

Prawie trzy tygodnie temu złożyliśmy wniosek o przeniesienie i co chwilę jakieś problemy.

W chwili składania zamówienia wniosek dotyczył dwóch numerów w Play, jeden zarejestrowany na moją działalność gospodarczą, oraz drugi mojego #niebieskipasek na osobę fizyczną.

W sekcji "Dane do umowy" podałam swoje dane jako osoby fizycznej - nie było innej możliwości, zresztą z tego co się dzisiaj dowiedziałam oni nie rejestrują w ogóle numerów na działalność gospodarczą.

Najpierw otrzymałam pierwszą odmowę przeniesienia numeru #niebieskipasek, po złożeniu zamówienia okazało się, że wcześniej było trzeba pójść do salonu Play i zawrzeć umowę cesji, tak, żeby oba numery były zarejestrowane na takie same dane. Kij z tym, że nju radośnie informuje na stronie o przenoszeniu numeru że "Nie wypowiadaj umowy u swojego
obecnego operatora. Wszystko załatwimy za Ciebie." XDD Dodatkowo nigdzie nie widziałam informacji, że najpierw trzeba podpisać tą cesję.

No ale nic, mus to mus, poszliśmy i podpisaliśmy umowę cesji. Numer #niebieskipasek przepisałam na moją działalność gospodarczą, ponieważ pod takimi danymi jestem klientką Playa, a oni wyraźnie pisali żeby była zgodność danych z numerem głównym. Miało być tak, że prześlę im tą cesję i będzie wszystko cacy.

Otóż nie! W dalszej kolejności otrzymałam informację "niestety otrzymaliśmy odmowę przeniesienia numeru XXXXXXXXX. Dane w podpisanych dokumentach są inne niż te u obecnego operatora. Brak zgodności danych nie pozwala na realizację procesu."

Kompletnie nie rozumiem, o co im jeszcze chodzi. Mamy przecież dokładnie taką samą sytuację jak z moim numerem, który jest zarejestrowany na działalność gospodarczą i miał być przeniesiony na mnie - osobę fizyczną, a który zgodnie z uzyskanymi dziś informacjami został skutecznie przeniesiony.

Dokładnie analogiczna sytuacja jest z numerem #niebieskipasek, zatem na jakiej podstawie do jasnej ciasnej następuje odmowa?

Najgorszy u nich jest beznadziejny kontakt z obsługą Klienta. Z infolinią kontaktowałam się już wiele razy, to samo na maila, problem w tym, że nikt tam nie ma możliwości mi pomóc, a uzyskane informacje są sprzeczne (przy tej cesji na infolinii pan kazał dosłać umowę cesji i wystarczy, a na mailu Pani kazała odstąpić od umowy i składać nowe zamówienie).

Mam poczucie, że w ogóle nie dbają o Klienta, który w dodatku z własnej woli chce się do nich przenieść.

Błagam niech ktoś powie że miał taką sytuację i niech powie jak z tego wybrnąć. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#play #p4 #orange #njumobile #gsm #kiciochpyta #njumobilecontent #mirkopomusz
  • 8
@wrzucambolubie:

Przy przenoszeniu numerów, we wniosku trzeba podać dokładnie takie same dane jak te u dotychczasowego operatora.
Jeśli numer jest zarejestrowany na firmę to dane firmy, ale do nju mobile nie przeniesiesz numeru na firmę.
Jeśli chcesz przenieść numer to powinnaś przerejestrować numery w Play na siebie i wtedy ponowić wniosek do nju mobile. Albo wybrać inną ofertę, bo nju mobile, Play next oraz Orange Flex przeznaczone wyłącznie dla klientów prywatnych,
@Clear: to dlaczego oni o tym nie informują już na swoim formularzu i nie weryfikują tego? To jest chore, skąd miałabym to niby wiedzieć? Wychodzi na to, że ta cesja, którą podpisałam jest na marne i teraz powinnam podpisać zmianę umowy z obu numerów na siebie... znając Play znowu za każdą zmianę umowy będę musiała zapłaclć 30PLN i już mnie ta cała impreza będzie kosztowała 90PLN. Przecież to jest jakiś dramat.
@wrzucambolubie: Przecież mogłaś się zapytać na wykopie zanim to robiłaś :) Tu naprawdę na tagach telko są też dość inteligentni ludzie jak @prawdziwek, @archi3 i pewnie jeszcze inni, tych dwóch tak teraz na szybko kojarzę.
Obsługa telefoniczna u wszystkich operatorów to dno. możesz trafić na kompetentną osobę, ale znacznie większe szanse masz na trafienie na idiotę. Oni tam zarabiają blisko minimalnej, więc mało kiedy trafisz na kogoś z rigczem, doświadczeniem
@Clear: OMG ale wiesz, na początku to się wydawało taaaaaakie proste, że aż ( ͡° ͜ʖ ͡°) i te ich śmieszne reklamy, że wszystko załatwiają za Ciebie i bez formalności, no co mogło pójść źle... Jak widać niestety mogło, wiele rzeczy... głupi człowiek myśli, że oni rzeczywiście robią wszystko za Ciebie... A wiadomo jak ma się płacić 19 PLN za miesiąc to nie jest jednak tak różowo.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@wrzucambolubie: ale tu sama jesteś sobie winna jak napisał @Clear: jeśli chcesz przenieść numer do nju musi być na osobę fizyczna. Konsultant w #play pewnie nie wiedział po co Ci ta cesja więc Twoje polecenie wykonał. Nju odmawia przeniesienia numerów firmowych...Cesję trzeba było zrobić na siebie.
@archi3: spoko, ale ponownie: skąd ja miałam wiedzieć że to tak działa? Domyślam się, że musi być na osobę fizyczną bo takie dane podałam w sekcji dane do umowy. Ale jaki problem przenieść numer z DG na osobę fizyczną? Toż to nie jest żaden osobny byt. Tak naprawdę przepisałam numer na siebie... tylko pod danymi działalności. Jak dla mnie problem z dupy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dodatkowo,przecież
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@wrzucambolubie: skad ja mialam wiedzieć że to tak dziala? Bo Nju nie zajmuje się numerami firmowymi z jakich względów mogę się tylko domyslac a firmowe zazwyczaj generują dużo większy ruch. Odmowa nastąpiła z prostego powodu jak Sama napisałaś że podałaś w dokumentach nieprawde. To co piszą na stronie jest prawda o ile klient poda wszystko tak jak być powinno.
@archi3: kurczę, widzę, że i Ty nie zrozumiałeś ( ͡° ͜ʖ ͡°) wskaż proszę, w którym momencie podałam w dokumentach nieprawdę? WSZYSTKO napisałam zgodnie z prawdą. W CHWILI SKŁADANIA ZAMÓWIENIA mój numer był na DG, numer na niebieskiego był na niego, więc jest oczywiste że NIE MOGŁAM inaczej podać w zamówieniu, prawda? Dopiero PO ZROBIENIU CESJI ten stan się zmienił, ale te osły nie pozwalały nie wiem,