Wpis z mikrobloga

@3diX: a po tej mapie normalnie jeżdżą samochody i chodzą przechodnie? ten mod dodaje coś oprócz samej tylko mapy? ciekawi mnie to bo gta3 to była moja ulubiona część i od dawna szukałem jakichś fajnych modów do niej
jak bardzo da się przesunąć limity tak starej gry


@3diX: a co tu jest do przesuwania skoro każde gta z tzw. uniwersum 3d stoi na silniku renderware?
@Mystoo: Niestety nie. Tak jak pisałem, dodaje to tylko mapę. Nie ma nawet wbudowanego car spawnera (albo ja nie umiem włączyć), więc chyba jest tylko dostępny BF Injection spawnujący się na początku. Jak go zgubisz to raczej ciężko znaleźć środek transportu. GIVEUSATANK nic nie daje. Dodo można znaleźć na lotnisku w LS.

@Pangia: Minimapa jest skopana, nie działa prawidłowo. Rzadko pokazuje dobry wycinek mapy, częściej jest to rozciągnięte coś.
Do
@3diX: wpisanie kodu na spawn samochodu nie zadziała bo w GTA 3 oraz Vice City pojazdy z kodów pojawiały się tylko na ulicy, nigdzie indziej się nie spawnowały. W tym modzie nie zaznaczyli gdzie jest ulica także auto po wpisaniu kodu pojawia się tam gdzie oryginalnie były ulice albo wcale.

@Mystoo: jest fajny mod do San Andreas o nazwie GTA United. Zmienia mapę na połączone mapy z Vice City i
@Pangia: Dla mnie to dobra ciekawostka, a twórca tego moda być może przy okazji tworzenia tego poznał strukturę plików gry lub w jakikolwiek sposób nabył jakieś doświadczenie. Albo po prostu mu się nudziło, ale zrobił to bo mógł, chciał pokazać, że się da.

@GrindujTopy: Tak, masz całkowitą rację.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@GrindujTopy: @3diX: ten mod obecnie wyewoluował do GTA Underground czyli można powiedzieć opus magnum sceny modderskiej GTA SA - pozostawili mapę SA a do tego wpakowali mapę VC i LC z GTA 3 z ruchem ulicznym, przeniesionymi działającymi autami, modelami postaci, policja, sklepami, kryjówkami, praktycznie wszystkim tylko bez misji. Plus gdzieś tam po bokach są wycinki lokacji z manhunta i bullyego. Bardzo polecam bo skala wszystkiego wgniata - coś co
@GrindujTopy: GTA V mialoby niezly potencjal modderski gdyby nie to że od IV w górę lwią część ambitniejszych projektów sabotował Rockstar, który od czasów akcji z gorącą kawą średnio lubi się z modderami i wysyła wezwania do usunięcia TC pod groźbą pozwów. Z kolei na to co się dzieje z SA mają wywalone stąd community modujące na RenderWare ma znacznie więcej swobody niż pod RAGE bo nie kojarzę, by jakikolwiek projekt
@GrindujTopy: Pod Rage kojarze głównie jakieś głupawe mody pokroju spider-man, hulka czy innych ludzi-żelazek.

Pamiętam, jak wyszedł trailer fanowskiego portu pierwszego RDR na silniku GTA V - kilka godzin później projekt trafił do śmietnika bo dostali pismo z działu prawnego Rockstara - wszyscy spekulowali, że przy okazji RDR2 dostaniemy wreszcie port "jedynki" na PC stąd taka reakcja - jak się okazało gwiazda rocka zrobiła z siebie klasycznego psa ogrodnika.

Dodam, że
@GrindujTopy: Siłą PC i faktem który mocno wyróżniał tę platformę zawsze były społeczności modderskie, które w lwiej części nie pasowały twórcom bo w ich mniemaniu ograniczały im teoretycznie zyski. Epic Games, Valve i ID były chyba pierwszymi firmami, które widziały w modderach nie wrogów a srogi potencjał - ich dzieła przecież napędzały sprzedaż gier bez których to mody nie działały a co ambitniejsze jednostki i zespoły fanowskie dostawały nawet propozycje pracy