Mirkom, którzy w okolicach końcówki marca/początku kwietnia zamawiali coś z #gearbest i jeszcze nie otrzymali swojej przesyłki proponuję od razu uderzać do #paypal bo dyskusja z obsługą klienta sklepu nie ma za wiele sensu. Piszę do nich w piątek co się dzieje z moim zamówieniem, a dostaję formułkę o sprawdzeniu czy czasem nie czeka na mnie na poczcie ( ͡°͜ʖ͡°). Tego samego dnia założony spór i od razu inna gadka. Widać nie bez powodu wycofali z wysyłki #priorityline - coś tam musiało się odjaniepawlić
@mariusz5891: Ja się nie fatygowałem z pisaniem do ich supportu, tylko od razu spór na paypalu. Odpowiedzieli, żebym poczekał chyba do 17 czerwca. Tylko, że spór w roszczenie mógłbym przekształcić do 8 czerwca. Cwaniaczki. ;)
@KurzeJajko: Zapytałem ich jeszcze w odpowiedzi na propozycję zwrotu czemu nie byli łaskawi mnie poinformować o tym fakcie wcześniej, tylko musiało się oprzeć o spór - niestety nie otrzymałem takiej informacji. Ale zwrot już na PayPalu
@mariusz5891: ja im tylko napisałem na PP, że zgadzam się na 100% zwrotu, który zaproponowali i jak na razie cisza z ich strony. U ciebie też tak to wyglądało? Bo nigdy nie przechodziłem procedury zwrotu na PP.
@Jelen_Szlachetny: Z mojej strony to była kurtuazja ( ͡º ͜ʖ͡º)