Wpis z mikrobloga

Retarding 2.0 AB Pustynia usmiechu i Sikorka

W dzisiejszym odcinku przygod Bezimiennego po wylewie udamy sie na lokacje dobrze znana kazdemu kto gral w returninga. Pustynie usmiechu, gdzie na niebie nieustannie widac wielka tecze na koncu ktorej znajdujemy legendarna zbroje er hazira.( ͡° ͜ʖ ͡°)

Otoz #!$%@? nie. Nie wiem nawet co mam napisac o tym. Moze tyle ile tworcy napisali nam w dzienniku i dali informacji co mamy zrobic, czyli nic (Chociaz oddam tworcom AB, ze na najnowszym patchu po wielu latach w koncu napisali co trzeba zrobic, ale tak nie do konca i bez solucji i mapki dalej tego nie da sie normalnie przejsc).

Ale zacznijmy moze od poczatku, zeby zobrazowac komus kto tego nie doswiadczyl o co chodzi.

Po umieszczeniu magicznego stolca w bibliotece uczonych otwiera sie portal do pustyni adanosa w jarkhendarze.
Przechodzimy przez ten portal i sie zaczyna zabawa, jeszcze warto dodac, ze po umieszczeniu stolca na piedestale zaczynaja sie poajawiac niesmiertelni kamienni straznicy. No ale mniejsza, przechodzimy przez portal i....... przenieslismy sie na pystnie.I teraz co? No wlasnie tu sie pojawia 1 z wielu problemow tego miejsca czyli nie wiadomo co. W sumie to moze byc slowo klucz do tej calej lokacji. Nie wiesz co, gdzie, po co. Pustynia ma obszar mniej wiecej taki jak cala gornicza dolina i az do teraz w dzienniku nie bylo nawet NAJMNIEJSZEJ pomocy. Ale to nie wszystko. To nie jest tak, ze masz jakies 1 liniowe zadanie ktore polega na wyrznieciu jakis szkieletow i bossa o nie. Tutaj mamy zagadki w prawdziwie rosyjskim stylu polegajace na znalezieniu przedmiotow ukrytych gdzies np za wodospadem w rogu mapy gdzie nikt nie zauwazy, albo bieganiu po calej mapie w poszukiwaniu sedesow w ktorych trzeba umiescic magicznego domestosa. Ale to nie bylby returning gdyby nie umieszczono tu KOZACKICH bossow. Tak wiec mamy braci #!$%@? przed glowna piramida, ktorzy MUSZA byc blisko siebie inaczej nie beda otrzymywac obrazen oraz jakiegos nieumarlego maga iśmaela czy jak mu tam z klasycznym AOE z dupy i teleporatami ORAZ faza gdzie nie mozna mu zadawac obrazen bo bijemy sami siebie. Oczywiscie wszystko 50k HP.

Tak teraz TLDR tego co MUSIMY zrobic.

Musimy odszukac 4 kawalki tabliczki ktore sa rozsiane w skrzynkach (badz bossach wliczajac braci #!$%@?) po calej mapie oraz lezke adanosa ktora znajduje sie w wielkiej dziurze posrodku pustyni. Cala dziura jest osobnym #!$%@? dungeonem z lamiglowkami typu nie stoj na podlodze. Czemu ta dziura sama w sobie jest #!$%@?? Otoz prosta sprawa, BOSSY. A konkretnie 2, przekokszony szkielet i mini sniacy. Szkielet jest #!$%@? przez wlasnie swoje chore statystyki. A mini sniacy ma inny problem, walka w ciasnych korytarzach.Po prostu uwielbiam gdy boss siedzi na mnie jak #!$%@? kleszcze nie dajac mi czasu na zupelnie nic, no chyba, ze bedziemy stosowac taktyke na "returninga" i szukac jakiegos miejsca w ktorym #!$%@? sie zbuguja.

Teraz kiedy mamy 4 kawalki tabliczki i lezke, to umieszczamy je (procz lezki) na pulpitach w kapliczce ktora jest "gdzies" na mapie. Sprawi to, ze otworzy sie komnata w piramidce na kolejnym koncu mapy. W tej owej komnacie znajduje sie magiczny bolec w ktorym musimy umiescic lezke. I TAK OTO MAMY POTEZNE BERLO ADANOSA KTORE POZOWLI NAM WZIAC UDZIAL W KOLEJNEJ SERII #!$%@? ZAGADEK..

Nadszedl czas na kolejna zabawe w poszukiwaniu #!$%@? wie czego, mianowicie musimy odszukac straznikow w ruinach (z zalozonym berlem), zabic ich i pozbierac KOLEJNE tabliczki. Jeszcze wiecej przyjemnego EKSPLOROWANIA PIEKNEJ PUSTYNI. Ale to nie wszystko. Na AB jest pewien smaczek, bo 1 z kawalkow zostal przeniesiony do #!$%@? maga
ißmaela. No nic, kiedy juz jakims cudem znalezlismy i pomordowalismy wszystko to mozemy wejsc do glownej piramidy.

Co nas tam czeka? Juz nie moge sie doczekac zeby wam powiedziec. No to oprocz nieumarlych od #!$%@? i kamiennych straznikow ktorzy skutecznie beda was #!$%@? ze schodkow na sam dol (bo mamy przeczytac pulpity, a zeby to zrobic musimy wdrapac po takich schodkach) mamy wlasnie te pulpity.... Z ZAGADKAMI ( ͡° ͜ʖ ͡°). Kazdy pulpicik nam daje gowno zagwozdke po to bysmy mogli dostac OSTATNIA zagowzdke w glwnego pulpitu jak zrobimy to wszystko.

Teraz wypadaloby zebym opisal co nalezy zrobic w tych #!$%@? zagadkach. Ale z 2 strony nie chce mi sie, sprawia mi to psychiczny bol wiec opisze tylko 2 najbardziej #!$%@?. Czyli omieszczanie domestosow i napelnianie kibli.

1. Musimy napelnic naczynia adanosa jego woda. Tylko jak to zrobic? Wziac wode ze studni ktora jest GDZIES na pustyni. A co to takiego? Ojej nie dziala :( , teraz trzeba isc poszukac gdzies wajchy. #!$%@? WAJCHY. No gdzie ona jest? A tam kryje sie doslownie w rogu mapy przykryta wodospadem. Malutka wajcha taka ledwie widoczna. Brawo rosjanie. To jest nazywa prawdziwy poziom trudnosci dla logicznych zagadek. Teraz jak mozemy nabrac wode to wyruszamy szukac naczyn.

2. Mamy umiescic kamienie ogniskujace w kapliczkach INNOSA XD. No ale nie mamy juz kamieni wiec #!$%@? do merdariona. Ten nam mowi, ze moze tak z dupy zrobic nowe jak mu damy krysztalki. Krysztalki tez GDZIES trzeba odszukac na pustyni, gdy to zrobimy to wracamy do merdariona i teraz SZUKAMY ZNOWU kapliczek INNOSA na pustyni ADANOSA.

Ostatnia zagadka jest w miare nie meczaca wiec nie bede jej opisywac. Tak wiec gdy to wszystko zrobimy otwiera sie masa drzwi, bla bla bla mozemy zejsc do innej czesci doliny gdzie znajduje sie UWAGA SMOK jak stroznik Adanosa przed jakas swiatynia. W swiatyni jak sam smok mowi, zamkniete jest straszne zlo od tysiecy lat i on jest tego straznikiem (kruk BTW). Jesli spelnimy wymagania statystyk to smok otwiera drzwi i mozemy isc PRAWIE walczyc z krukiem.

To wszystko co wyzej napisalem, nie macie kompletnie żadnej podpowiedzi w dzienniku. Od momentu postawienia nogi na ta #!$%@? pustynie wszystkiego musicie sie domyslec sami (badz uzyc solucji tak jak adanos powiedzial ( ͡° ͜ʖ ͡°) ). W dzienniku nie ma po prostu NIC konkretnego. I tak na nowszych patchach laskawie cos dodali ale to i tak nie daje duzo bo ciagle bedziecie bladzic na tej pustyni. Przechodzilem ja w swoim zyciu moze z 4 razy i za kazdym razem potrzebowalem solucji i mapki bo #!$%@? nie da sie z tymi rosjanami. 0 npc 0 dialogow 0 czegokolwiek.

Teraz troche o lore i gwalcie. UWAGA SPOILER bede tutaj opisywal Kruka przed walka z nim, bo juz nie mam sily #!$%@? sie w tym poscie z Koszmarem.

Cala ta lokacja jest rzekomo glownym miejscem w ktore #!$%@? adanos gdy chcial zniszczyc jarkhendar. OGROMNY niewykorzstany potencjal ktory o dziwo by jakos strasznie nie gwalcil lore bo z logicznego punktu widzenia ma jakis sens, jakis ukryty tajny plaskowyz gdzie mieszkala elita kaplanska czy cos. NIESTETY lore na tej lokacji nie ma w ogole. No oprocz smoka i kruka do ktorych zaraz dojdziemy. Mieli #!$%@? tyle pola do popisu, dodali nawet jakiegos nieumarlego OP maga z dupy i jego wieze. I nawet tam nie ma kompletnie nic. 0 jakis pulpitow opisujacych cokolwiek czy nawet durnej tabliczki. Ale mamy za to kapliczki innosa ( ͡° ͜ʖ ͡°)

I teraz przejde do watku kruka ktory na poczatku mial jakis potencjal ale ostatecznie zostal zgwalcony jak wszystko czego dotkna tutaj rosjanie ( ͡° ͜ʖ ͡°). Jak pisalem pare wpisow temu Kruk w trakcie walki uciekl "gdzies" ze szponem. No niby okej, ma sens jakis. I tutaj sie sens konczy i zaczyna #!$%@?. Bowiem Kruk sie znajduje w zamknietej swiatyni na jeszcze bardziej ukrytym plaskowyzu, a z rozmowy ze SMOKIEM dowiadujemy sie, ze to "zlo" jest rzekomo zamkniete juz kilkaset lat?.. Ciezko mi to jakos ogarnac rozumem. Kruk uciekl do swiatyni w ukrytej czesci jarhendaru gdzie jest zapieczetowany przez smoka juz kilkaset lat? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD. Ale zabawa sie dopiero zaczyna. SPOILER, kruk pierdzi nam w twarz, bezimienny mdleje i budzi sie w jakims magicznym miejscu. "Koszmarze kruka" gdzie przez setki lat porywal dusze bohaterow i kazal im tam gnic. Ale karuzela sie rozkreca, gdy pokonamy kruka to sie okazuje, ze OCZYWISCIE za wszystkim stal demon dupy Andzej i to on sterowal krukiem. ALE jak sie pozniej okazuje to w szponie beliara tez siedzi inny demon dupy, Andrzej 2 i on tez maczal palce przy kruku. Oczywiscie Andrzej 1 i Andrzej 2 dysponuja moca mogaca zniszczyc swiat przez pstrykniecie palca.XDDDDDDDDDD. Nie mogli poprzestac na watku, ze kruk jest po prostu opetany przez demona z czym w sumie pewnie by sie zgodzil kazdy fan gothica, nie. Musieli #!$%@? czyms takim.A z Andrzejem 1 to jeszcze smieszna sprawa jest ale o tym w kolejnym wpisie ktory ukarze sie.. JUTRO

#gothic #returning
  • 3
  • Odpowiedz