Wpis z mikrobloga

We are notifying customers today to inform you that you can choose between a full refund of the cost of your ticket, or the option of re-routing as well as reasonable care (as detailed below).


@asique: czerwiec/lipiec
Nic nie pisali o voucherze, więc oczekuję zwrot gotówki. Poza tym kwota i tak jest mała, bo tylko 55£.
  • Odpowiedz
@zdalny_robol: przyjdzie Ci drugi email, gdzie bedzie voucher. A jesli chcesz gotowke, to musisz się z nimi skontaktować. Albo czekac i nie korzystac z vouchera - wtedy zwroca po jakims tam czasie.
  • Odpowiedz
@asique: @motoinzyniere: @Zapaczony: @P0G0: @Zapaczony: @DROPTABLEusers Dobra Mirki to tak... wszedłem zmienić datę lotu z 23 Lipca i loty są tylko pozmieniali ich godziny. Także raczej powinno być wszystko ok jeśli kupisz teraz bilet, po prostu zmienił sie godzinowy rozkład jazdy i stąd to zamieszanie. Ja zmieniłem na 24 Lipca bo ten z 23 odlatuje teraz o 7:30 rano i dla mnie to jest za wcześnie żeby
P.....o - @asique: @motoinzyniere: @Zapaczony: @P0G0: @Zapaczony: @DROPTABLEusers Dob...

źródło: comment_1590055607nTOjrvTbGBxaQMTt2YgSst.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz