Wpis z mikrobloga

@GamesFlemes: rozdziel, kuchnie z jadalnia i pokojem rekreacyjnym. Najlepiej jak to sa osobne pomieszczenie. Wtedy kolonisci dostaja doatkowe punkty do morale jak te przybytki sa w dobrym stanie.
Drzwi najlepiej robic z drewna. Rozny material definiuje o szybkosci otweirania drzwi. Drewno ma 120% gdzie stal ma 100%.
U siebie surowce jak stal, uran, ktore nie mialy kar za przebywanie na zewnatrz trzymalem obok osady nie w magazynie aby nie zajmowaly miejsca.
Część chorób możesz zablokować łykając penicylinę co 5-6 dni.


@JazzJackrabbit: takie rzeczy to chyba tylko na modach, w podstawie są tylko leki, które spowalniają na tyle rózwój choroby, że szybciej idzie odporność.

@GamesFlemes: dżuma nie jest straszna w tej grze, jak nie masz kogoś z problemami z filtrowaniem krwi, to do łóżka i raz czy dwa razy dziennie ktoś powinien mu podać lekarstwa, nie ma chorób współistniejących, to przeżyje (
@GamesFlemes: BTW staraj się budować warsztaty jak najbliżej składowisk, masz np fatalnie zrobioną kuchnie, koloniści biegają przez cały dom by poćwiartować wiewiórkę czy szczura, z których jest tyle mięsa co nic, a chodzenie zajmuje w tej grze kolonistom nieproporcjonalnie dużo czasu. Drzwi z kamienia się wolno otwierają, jak napisał ktoś wyżej, ja preferuje drewniane, kamienne to raczej jako grodzie na wypadek ognia czy napadu, pomiędzy pomieszczeniami w budynku śmiało można kliknąć
takie rzeczy to chyba tylko na modach, w podstawie są tylko leki, które spowalniają na tyle rózwój choroby, że szybciej idzie odporność.


@HetmanPolnyKoronny: Nie no jak mam pocztę od Randy'ego z chorobą to normalnie mam informację, że ten i ten pionek chory ale prochy zablokowały chorobę. Biorę co 6 dni a prochy działają jakieś 5 i 2/3 więc albo domyślnie przez prawie 6 dni mam odporność + ew łatwiejsze leczenie gdyby