Wpis z mikrobloga

@Movet: jak masz ulepszony samochód to pogmeraj w ustawieniach skrzyni biegów, zmieniając przełożenie główne znacznie skoczyła mi prędkość maksymalna i poszło za pierwszym razem.
@m200: mi też skoczyła prędkość, ale rozpędzanie się tam trwa wieki, a fotoradar jest na połowie.
A z której strony się rozpędzałeś? Od zachodu czy od wschodu?
@SebaD86: w obie w sumie dało radę. Nie pamiętam dokładnie, ale wziąłem Astona Martina w klasie S1 900 i wymaksowałem, mocno mu spadła po tym prędkość maksymalna (po zmianie skrzyni na sportową). Zmieniłem przełożenie główne z 3,7 na 3 spokojnie jechał 420 i przyśpieszał <3 sekund do 100.
@Movet: Aston Martin Vantage 2018 i ściągnąłem tuning na S2 975 ze swapem na AWD. W ogóle fajna furka na tej konfiguracji, do ścigania się i skoków także. Najeżdżałem od zachodu i jedyny problem był jak się skręcało w ten łuk - latarnie, inne samochody, tramwaje. Na szczęście to nie strefa i można sobie pomóc rewindem w czasie tego najazdu. Nie powiem ci ile dokładnie nabiłem bo mam tam ponad 400
@xJakuzo: kurde mam tego merca i nie wiem jak Ci się tam udało...
Przed chwilą zrobiłem tuning Ferrari jakiegoś - S2 975, prędkość niby 425km/h a więcej jak 330 tam nie idzie :/
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Movet: masakra cos nie moge tego zrobić, 363 max mialem mercem PO albo ferrari bellinea. Probowalem rozne ustawienia tuningi i nie moge sie do radaru rozpędzić, dopiero chwile za radarem mam 380 nawet
via Android
  • 0
@saw24
@xJakuzo mi też mercem. Zacząłem się rozpędzać od zjazdu z ronda. Warto zjechać od razu na tory tramwajowe, wtedy można z większą prędkością ten łuk zrobić.