Wpis z mikrobloga

@MeszarosJozef: Znasz język ? Znasz metodologię sprowadzania aut z niemiec ? Jeśli na oba pytania odpowiedź brzmi Tak, to owszem warto. Jeśli jest inaczej, odpuść sobie.

Czy benzyna będzie tańsza. To zależy od silnika, bo jeśli szukasz V8 itp to już rzekłbym że niekoniecznie będzie. Nic tutaj praktycznie nie napisałeś, więc nie mogę Ci w żaden sposób pomóc.
@MeszarosJozef: Ciekawe. Mówisz o Megance, Astrze i Focusie w kombi a jednak celujesz między 150 a 200 km i jeszcze poniżej 2L. To już Ci mogę na wstępie powiedzieć, że koszty serwisu takiego auta małe nie będą, nawet jeszcze bez rozróżniania na silniki.
@MeszarosJozef: W 90% wszystko i tak zależy od stanu auta. Aczkolwiek sam serwis BMW faktycznie będzie odstawał od Renault, Opla czy Focusa. Audi wcale tak nie odstaje od tej trójki.

Mówisz o autach, które były i są popularne w Polsce. Nie lepiej poszukać auta z Polskiego salonu, z tych przykładów nie będzie to wcale takie trudne. A i wiele więcej będziesz wiedział na start.
@MeszarosJozef: Tylko licz się z tym, że auto może być sprzedane, zanim będziesz miał umówiony termin do ASO, nikt przecież specjalnie czekał nie będzie. Druga kwestia jest taka, że w 10 letnim aucie tak czy siak coś wyjdzie. Będzie to klasyka, uszczelnienia, wózek, uszkodzona warstwa antykorozyjna, zaciski do regeneracji, pewnie zapocona maglownica, płyn hamulcowy do wymiany. Moim zdaniem do ASO warto tylko wtedy, gdy kupujesz klasyka o wartości od 30 tyś