Wpis z mikrobloga

@VanRos: Poczytaj i powołaj się na niezgodność towaru z umową. Masz na to 6 miesięcy od dnia zakupu. Wpisz tylko że żądasz zwrotu pieniędzy. Nie daj się na wymianę. Rzecznik Praw konsumenta pomoże jak się nie zgodzą. Żadne regulaminy ich nie zwalniają bo Niezgodność Towaru z umową jest ponad regulaminami....
Odpisz czy się udało....
  • 20
@sailer: NIE piszę o reklamacji. Proszę poczytać o różnicach między reklamacją (też jest kilka możliwości reklamacji) a NIEZGODNOŚCIĄ TOWARU Z UMOWĄ...... Wszystko jest w necie.
@sailer: Ale żądasz ode mnie żebym poprowadził Cię za rączkę?
Poświęciłeś całe 7 min na przeszukanie miliardów stron w internecie i powołujesz się na jedna stronę i......????
Wiedza kosztuje.
Masz problem możemy zrobić interes.
Czekam na propozycję.
Mam doświadczenia, o których piszę a to już od CIEBIE zależy czy z nich skorzystasz.
@przemas_13: masz rację strona jednego z najważniejszych urzędów dotyczących rękojmi jest nic nie warta. Nie chcę mieć z tobą żadnych interesów, bo nic bym na nim nie skorzystał.
Uważam, że jesteś w błędzie, więc zwróciłem ci uwagę. Widzę, że nie masz nic na poparcie swojego toku myślenia, a ja nie mam zamiaru prowadzić jakichś nawracających wypraw krzyżowych
@sailer: Kolego powtórzę.
Wiedza kosztuje.
Nie jestem w żadnym błędzie a TY możesz dalej dać się kręcić pseudosprzedawcom.
A jeżeli piszesz o rządowych stronach cyt."jednego z najważniejszych urzędów" , to naprawdę nie mamy o czym rozmawiać.....
Kolejna RADA GRATIS: obudź się człowieku.
@przemas_13: dobrze kolego, poradzę sobie bez twojej tajemnej wiedzy o której tylko ty wiesz, a o której urząd dbający o prawa konsumentów nie chcę mówić, bo należy do spisku. Nie czuję się godzien by zostać oświeconym Mistrzu.
@przemas_13: dostałem jakąś wiedzę tajemną za darmo? co cię do tego skłoniło?
poza tym ten artykuł potwierdza to co pisałem wcześniej:

niezgodność towaru z umową to stan w ramach którego można domagać się rekompensaty w postaci rekojmi lub gwarancji.
@przemas_13: Panowie, Panowie, nie kłóćmy się :) Jeśli chodzi o rękojmie to ich regulamin wyłącza mnie z niej jako przedsiębiorcę, chyba że ukryta wada byłą przez nich znana i podstępnie zatajona. Jako gwarancja, cały czas oprócz walki z Morele.net walczę z serwisem Asusa gdyż ich regulamin zakłada, że gwarancją zajmuje się producent... czyli Asus.
Z Asusem jest osobna sprawa, bo uznali, że zepsuty jest zasilacz, nie wiem czy wymienili czy nie,
@VanRos: Załatwiłem już w ten sposób wiele reklamacji. Oczywiście sprzedający nie był zadowolony. Klu tej sprawy polega na tym że wielokrotnie sprzedającemu nie opłacało się ponosić kosztów naprawy. Takie wielkie koncerny jak Media Markt, Media Expert itp. mają to w d.... Powiem więcej mają tzw. procent na takie operacje....
@VanRos: przyznam szczerze, że nie bardzo zagłębiałem się w twoją sprawę, ale jeżeli kupowałeś jako przedsiębiorca to rzeczywiście pole możliwości się ogranicza

@przemas_13: już pisałem, że nie mam zamiaru cię nawracać, ale spróbuję po raz ostatni
zaznaczony przez ciebie fragment posiada gwiazdki opisane poniżej z informacją kiedy zwrot środków może być odmówiony przez sprzedawcę
@sailer: A ja CI powtórzę drugi raz, bo widzę problem ze zrozumieniem:
Załatwiłem już w ten sposób wiele reklamacji. Oczywiście sprzedający nie był zadowolony. Klu tej sprawy polega na tym że wielokrotnie sprzedającemu nie opłacało się ponosić kosztów naprawy/WYMIANY!!!!!!!!. Takie wielkie koncerny jak Media Markt, Media Expert itp. mają to w d.... Powiem więcej mają tzw. procent na takie operacje....