Nie znam się na grafice, można to zrobić lepiej, tzn. zachowując więcej szczegółów? Ja przeskalowałem w gimpie, a następnie ręcznie zamieniałem niektóre piksele.
@becvvv: Taki urok skalowania, że plik z dużą ilością szczegółów po zmniejszeniu będzie wyglądał okropnie. Możesz spróbować przez skalowaniem użyć filtru rozmycia.
@becvvv: Opcje masz w sumie dwie: 1. Zmniejszasz po trochu, co 10% w dół, a ż dojdziesz do wymaganego rozmiaru. 2. Inkscape, narzędzie "Wektoryzacja bitmapy". Wektoryzujesz i wtedy te wektory zmniejszasz. Efekty bywają zaskakaująco dobre.
W sumie możesz ewentualnie użyć mediany i wtedy zmnijszyć.
@becvvv: a może wchodzi w grę inny kolor tła i zwiększenie kontrastu na postaci, bo o ile w dużym jeszcze coś tam widać, to po przeskalowaniu wszystko się zlewa w jedną plamę
https://ibb.co/WpN7rdd
chcę:
- przeskalować do 30x70 pikseli
- zapisać jako bitmapę
Najlepsze, co udało mi się osiągnąć:
https://ibb.co/cgxVx83
Nie znam się na grafice, można to zrobić lepiej, tzn. zachowując więcej szczegółów? Ja przeskalowałem w gimpie, a następnie ręcznie zamieniałem niektóre piksele.
#grafika #grafikakomputerowa #gamedev #pomocy #pytaniedoeksperta #photoshop
1. Zmniejszasz po trochu, co 10% w dół, a ż dojdziesz do wymaganego rozmiaru.
2. Inkscape, narzędzie "Wektoryzacja bitmapy". Wektoryzujesz i wtedy te wektory zmniejszasz. Efekty bywają zaskakaująco dobre.
W sumie możesz ewentualnie użyć mediany i wtedy zmnijszyć.
Komentarz usunięty przez autora
źródło: comment_1588143431zGa8ne4DdZGYSZz5mNyuBl.jpg
Pobierz