Wpis z mikrobloga

Złożyłam wniosek o zwrot kasy za odwolane #loty w #ryanair i wszystko poszło. Ale wczoraj dostałam też maila ze mogę skorzystać z vouchera i że jeśli nie chce vouchera to muszę się z nimi skontaktować. Dali linka a tam były tylko informacje jak korzystać z vouchera, a nie było żadnych opcji odrzucenia go ani kontaktu. Corobic mircy
  • 11
@Lena93: Dobijam się do nich o zwrot od połowy marca. Najpierw miało być 7 dni roboczych potem 28 a na koniec voucher. Dzwonię i mowie ze nie chce vouchera tylko hajs, który sami obiecali no i gówno. Nie chciałem już męczyć laski na infolinii bo nie jej wina ale tylko klepała w kółko regułki ze voucher super, voucher wygodny i ze „dostałem przecież zwrot, w formie vouchera”

Po kontakcie z bankiem
@Lena93 przyda Ci się ten wniosek, potwierdzenie rezerwacji , jakaś ewentualna korespondencja + ten mail z voucherem. Możesz też w reklamacji dodać, że link w voucherze nie prowadzi do formularza ze zwrotem kasy
@D3xxT3r: nic nie przyszlo. tylko ze lot zostal odwolany i ze moge sie ubiegac o zwrot lub voucher, stamtad przeszlam do wniosku o zwrot kasy, potem kilkanascie dni ciszy i mail o voucherze. no nic, babka z banku powiedziala, zebym zalaczyla do wniosku to co mam i opisala sytuacje.