Wpis z mikrobloga

@daftie123: Nie jestem fanem tworów Roji, ale z ceną masz rację. Cologne jest niewiele droższe. Nie zgłębiałem pochodzenia tej marki. Rzuciło mi się w oczy podobieństwo flakonów.
@SnoobDuog: @trzewikodziup: @Minishcap: Z dużym dystansem podchodzę do YT. IMHO zbyt mało jest normalnych ludzi, którzy się jeszcze nie sprzedali i piszą jak jest. Bardziej wierzę w ludzi z tagu <3
@Minishcap: Hmm, skandal? Moższ
  • Odpowiedz
@fryco: W skrócie:
1. Ponad pół roku temu informacja poszła w świat z tą marką i do tego zbiegła się z premierą Roji w wersjach Cologne. Można przypuszczać, że flakony specjalnie podobne aby ktoś się pomylił z zakupem. Na moje to nie przypadek.
2. Twarzą i pomysłodawcą miał być ten Youtuber. Okazało się jednak, że Emiraty pompują w to kasę, a jego twarz ma być rozpoznawalna na rynku USA i EU. W Arabskich krajach twarzą "marki" został tamtejszy instagramer.
Link: https://www.bizapedia.com/trademarks/navitus-parfums-88671613.html
3. Okazało się, że to rozlewa Armaf ( ͡° ͜ʖ ͡°)
4. Każdy z tych
  • Odpowiedz
@Marmite: Bez marktingu nie ma sprzedaży. Tylko jak zwykle, na dwoje babka wróżyła. Mają dobry hajs, zrobili wartościowy produkt i stać ich na dobrą reklamę. Równie dobrze mogą mieć ten sam budżet, zrobili gówno, wsadzili w ładny flakon i liczą, że marketing załatwi im obroty.

UPDATE po komentarzu Minishcapa: czyli jednak to gunwo.

@Minishcap: Dzięki za obszerną odpowiedź. Kurtyna opadła, wszystko jasne.
  • Odpowiedz