Wpis z mikrobloga

  • 830
@SzyszQ Podziwiam Stanowskiego za wiarę w to, że ten projekt utrzyma się jeszcze przez 1.5 roku. Podziwiam też naiwność Borka, że po tym okresie nie dostanie się na linię ktoś, kto spyta o przepis na kopytka po tajsku
  • Odpowiedz
@SzyszQ: każdy z nas dobrze wie, że to tylko wymówka by Mateusz nie musiał konfrontować się z widzami. Jego HP dały by im wiekszy zysk niz ten sponsor. Wyśmienity dziennikarz. Legenda. Ale coś pękło w psychice podczas HP z Najmanem.
  • Odpowiedz
@SzyszQ: Poza tym nie ogarniam. Jeśli Borek ma deal z inną firmą niż Etoto to znaczy że nie będzie go już w ogóle na Kanale Sportowym nie tylko na HP chyba nie?
  • Odpowiedz
@SzyszQ: Przecież wszyscy wiedzą że nawet gdyby nie ten nowy układ biznesowy, to Matiego i tak by nie było w HP. Panowie, umówmy się, Mati postanowił przedefiniować swoje wybory życiowe w trakcie lajwu z Najmanem, po pewnych konkretnych zdaniach i telefonach. Ten układ sponsorski cementuje tylko to co zostało zapowiedziane w trakcie lajwu i zaraz po tym na Twitterze, a co było następnie uplastyczniane przez kolejne hejtparki bez Matiego. Jesteśmy
  • Odpowiedz
@luke1793: Ja akurat myślę, że jak ruszą ligi, puchary, to cały kanał ruszy nomen omen z kopyta. Jak panowie przetrwają ten okres pierwszych miesiecy kanalu i to w czasach takiej totalnej posuchy, to potem będzie tylko latwiej.
  • Odpowiedz
@czarnajesien Oczywiście, wtedy kanał powinien nieco podskoczyć, nawet jeśli trzeba będzie słuchać peanów na cześć Bońka, bo inaczej się obrazi i innych kolegów (Szpilka w ostatnim programie, gdzie mógł być zgaszony przez wszystkich w studio, ale "eksperci" wolą milczeć) to KS na Twitterze ma swój "kościół", którego wyznawcom można pluć w twarz, a oni powiedzą, że deszcz pada.
  • Odpowiedz