Wpis z mikrobloga

Czy komuś zdarzyła się kiedyś sytuacja że transakcja kartą kredytową znikła z historii operacji? Sprawa dotyczy karty Simplicity.

Po zalogowaniu na koncie karty widnieje kwota zadłużenia i termin spłaty, z tym że ewidentnie brakuje jednej transakcji (prowadzę swoje własne zestawienie wydatków). Wyciąg obejmuje transakcje zaksięgowane do 17 kwietnia, a płatność była wykonana 12 kwietnia. W tym momencie nie ma jej ani w historii transakcji zaksięgowanych, ani w transakcjach oczekujących na księgowanie. Sklep internetowy w którym nią płaciłem pieniądze dostał z pewnością bo dziś dostałem monit o wysłaniu paczki. Czyżby jakiś weekendowy błąd ?

#banki #bankowosc #pytanie #kiciochpyta
  • 2
  • Odpowiedz
Dzięki za odpowiedź, może faktycznie tak jest. Wiem tylko że na 100% ta płatność była w oczekujących na zaksięgowanie a teraz nie ma jej nigdzie. Zresztą - druga w tym samym sklepie, wykonana 14 kwietnia, też wciąż wisi w oczekujących.
  • Odpowiedz