Wpis z mikrobloga

#bannerlord
Mam pytanko. Kilka kolejnych patchy poprawiło wycieki pamięci na tyle, że w końcu mogłem zacząć normalną rozgrywkę, ale mam następujący problem.

W bitwach przy zderzeniu wojsk mam ogromne lagi na 5-10 sekund. Objawia się to tym, że np. atakując szabrowników, wszystko działa w miarę płynnie dopóki moje wojska, albo moja postać nie doprowadzają do zwarcia, kiedy przeciwnik przestaje rzucać kamieniami i dobywa broni. Ilość jednostek na mapie zdaje się nie mieć znaczenia. Czasem bitwa 100 vs 40 jest płynniejsza niż 1 vs 5.

Gdy olbrzymi lag ustępuje to okazuje się, że leżę martwy na ziemi, albo moje wojska ścięły już połowę jednostek przeciwnika. W przypadku walki np z konnymi łucznikami, z których większość strzela zachowując dystans, wszystko działa płynnie. Czy ktoś z was ma podobny problem?

Najgorsze jest to, że w tym momencie nie występuje nawet minimalny pik na zużyciach zasobów, ram na poziomie 5 GB, a procesor 30%. Mam 1080 gtx i testuję na niskich ustawieniach.

Nie jestem game developerem i jedyne co mi przychodzi do głowy to jakiś opóźnienie na semaforach pomiędzy wątkami. Wydaje się to dziwne i przede wszystkim dlaczego znowu tylko ja mam jakiś problem?! ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 3
@Gaelwyn: Ło panie dzięki ci, jak ręką odjął! Co prawda mocno wzrosło zużycie ramu, ale z memory cleanerem daje radę. Co ciekawe nadal pojawiają się krótkie zawiechy, ale są one płynniejsze.