Aktywne Wpisy
![Rademedes](https://wykop.pl/cdn/c0834752/2215e7fe69017871d0aa483757acd7decb575a7fead0515ddce4c71665c41486,q60.jpg)
Rademedes +24
![aptitude](https://wykop.pl/cdn/c3397992/aptitude_g8BcmqhEVo,q60.jpg)
aptitude +2
Kochacie swoje córki? No to do dzieła, ono będą jak my, policjanci :D
Moja córka ma 8msc. ale usłyszałem, że kocha policję <3
Nie mówcie, że jestem jajkiem :D
#policja
Moja córka ma 8msc. ale usłyszałem, że kocha policję <3
Nie mówcie, że jestem jajkiem :D
#policja
Mam pytanko. Kilka kolejnych patchy poprawiło wycieki pamięci na tyle, że w końcu mogłem zacząć normalną rozgrywkę, ale mam następujący problem.
W bitwach przy zderzeniu wojsk mam ogromne lagi na 5-10 sekund. Objawia się to tym, że np. atakując szabrowników, wszystko działa w miarę płynnie dopóki moje wojska, albo moja postać nie doprowadzają do zwarcia, kiedy przeciwnik przestaje rzucać kamieniami i dobywa broni. Ilość jednostek na mapie zdaje się nie mieć znaczenia. Czasem bitwa 100 vs 40 jest płynniejsza niż 1 vs 5.
Gdy olbrzymi lag ustępuje to okazuje się, że leżę martwy na ziemi, albo moje wojska ścięły już połowę jednostek przeciwnika. W przypadku walki np z konnymi łucznikami, z których większość strzela zachowując dystans, wszystko działa płynnie. Czy ktoś z was ma podobny problem?
Najgorsze jest to, że w tym momencie nie występuje nawet minimalny pik na zużyciach zasobów, ram na poziomie 5 GB, a procesor 30%. Mam 1080 gtx i testuję na niskich ustawieniach.
Nie jestem game developerem i jedyne co mi przychodzi do głowy to jakiś opóźnienie na semaforach pomiędzy wątkami. Wydaje się to dziwne i przede wszystkim dlaczego znowu tylko ja mam jakiś problem?! ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Sprobuj dac wszystko na max tylko cienie i particles na min.