Wpis z mikrobloga

Tak się zastanawiam jak można przyklaskiwać naszemu rządowi w oparach* hipokryzji i zakłamania. Ano można, mam w rodzinie ciocię i wujka, którzy są ekstremalnymi wyznawcami religii pis. Bardzo strasznie mocno lubię moją ciocię i serio piszę to bez złośliwości i ironii - jest na prawdę spoko :) Ale to co odwalają to głowa mała. Moja mame weszła w lekką dyskusję a propos ostatnich obchodów, to moja ciocia stwierdziła, że to zakłamane media tvn tak pokazały perspektywę bo oni wszyscy zachowali odległość i generalnie cud miód i orzeszki () To jest jeden z powodów dla, których pis jeszcze będzie długo przy korytku.
*opary to taki eufemizm - to jest kurfa areozol w stężeniu 100% xD [pewnie coś tutaj źle napisałem bo nie znam się, ale chodzi mi o sam fakt wysokiego stężenia absurdu]
ps. rodzinę mam jedną i jest to miks totalny: my - anty wszystko i zdrowo-rozsądkowi (że tak sobie posłodzę xD), wspominania ciocia pis love, moi rodzice peło 100%, inna ciocia korwin love :D a ostatnia ciocia ma alzheimera i nie kuma co się dzieje :(
ps2. wesołej końcówki świąt ;)
#koronawirus #bekazpisu
źródło: comment_1586715565UUYmeSLdOEGcwVXNMU926O.jpg
  • 5
@acidd: to sie nazywa brak alternatywy, gdybys zyl dluzej i interesowal sie dluzej polityka to bys wiedzial ze poza kilkoma osobami w polityce aktualnej, to wszyscy juz byli przy korycie i byl wiekszy burdel niz teraz. Za niektorych ktorzy teraz tacy wygadani to bylo gorzej gospodarczo jak teraz za wirusa :)
Dla przykladu ktory mozesz zalapac, kiedys playstation kosztowalo 2 srednie pensje, teraz kosztuje pól.
lub inaczej, ten twardy elektorat wie
@alfons-metody: no wiesz alfonsie metody ja to mam już 37 lat i trochę opcji politycznych przerobiłem świadomie i wiesz co? serio żadna mi się jeszcze tak całkiem nie podobała xD
Ja już czuję, że my - społeczeństwo jesteśmy grubo podziabani nożami - ale nie mamy za wiele opcji. A Ty masz jakąś?