Wpis z mikrobloga

@IKEApl złozyłem zamówienie które nastepnie opłaciłem, nie dostałem żadnego maila z potwierdzeniem złozenia zamówienia, na koncie ikea też nic nie ma.
Napisałem do czatbota - poprosił o maila,
Napisałem maila do supportu - nie odpowiedzieli
Dzwoniłem na infolinie - człowiek zebrał dane powiedział że do mnie oddzwonią w tej sprawie a nikt nie oddzwania.

W jaki sposób mam się kontaktować aby obsłuzyła mnie osoba kompetetną która po podaniu wszystkich danych zweryfikuje co się z tym zamówieniem stało ?
#ikea
  • 10
@Magdziosz drugi telefon na infolinie przez osobe ktora na codzien rozpatruje reklamacje i wie jak nalezy rozmawiac. Rozwiazanie w pare dni - tylko trzeba ich odpowiednio podejsc zamiast dac sie spławiać.
@zajaaaaac: Obrzydzilo mi to zakupy online z ikei na długi czas, na szczęście zaraz otwierają obok mnie stacjonarny sklep wiec już nie będę musiała się użerać z nimi