Wpis z mikrobloga

Witam, znowu moja cebula kopie się z #zalandolounge. Otóż przy składaniu zamówienia podałem zły email tzn. możliwa literówka przez co nie dostałem potwierdzanie oraz brak przypisanego nr zamówienia (w paczce nie było również potwierdzenia). Paczka COD odebrana, ale jednak chcę zwrócić. Pisałem do lounge (z innego konta xD), o sprawie, dodatkowo podałem wszystkie znane mi informacje dotyczące paczki/zamówienia. Odmówiono mi ponieważ nie mogą znaleźć z tymi danymi nr zamówienia, nie mogę też zrobić formularza zwrotu.

Ale zalando samo przy innym zamówieniu samo podaje formularz zwrotu (też nie ma tam miejsca na nr zamówienia). Jeśli im to wyślę to wg mnie nie mogą mi odmówić zwrotu.

Miał ktoś pododnie? Dla zasięgu #streetwear #zalando
Marellion - Witam, znowu moja cebula kopie się z #zalandolounge. Otóż przy składaniu ...

źródło: comment_1584983175lsOsrPLiiJOywqcav4QE4p.jpg

Pobierz
  • 1