@lyman11: nie, bo to nie ma żadnej racji bytu, jak po gwarancji producenta się powołasz na rozszerzoną, to i tak odrzucą, bo nie ma czegoś takiego - to robienie ludzi w wała ( ͡°͜ʖ͡°)
@lyman11: niestety nie, bo im się to nie pyla - producent im takiej nie daje, więc musieliby zapłacić w 100% za poniesioną szkodę, więc zawsze wymyślą coś żeby odrzucić. A już zwłaszcza uszczerbek mechaniczny. Szkoda hajsu.
@lyman11: kupiłem u nich express do kawy, po 2 latach i 3 mc zaczęło coś stukać, oddałem do naprawy na rozszerzoną gwarancję. Wysyłka na twój koszt, odsyłają na swój.
@lyman11: to bym brał, pracuje w jednym z tych marketów i od serwisanta wiem, że w Polsce skończą się wymiany matrycy w OLEDach bo ktoś za długo oglądał telewizję śniadaniową. W UK LG odrzuca większość wypaleń matryc. Więc to nie jest taka głupia opcja
Pozytywny Sutener jest już zajęty przez bułę ale przydałaby się nowa ksywka dla talerzyka ćpanculi. To powiecie na marzący sutener czy rozmarzony sutener albo uśmiechnięty sutener? Piszcie swoje sugestie i jutro zrobimy ankietkę na nową ksywkę dla talerzyka #famemma #primemma
#mediaexpert #mediamarkt #neonet #zakupy