Aktywne Wpisy
![niebieski_kot](https://wykop.pl/cdn/c3397992/niebieski_kot_k5ZnguJ3Nw,q60.jpg)
niebieski_kot +13
Czy karteczka "Bardzo proszę o respektowanie ciszy nocnej, przynajmniej w dni robocze" będzie ok jak wrzuce do skrzynki tej durnej cipie co drze #!$%@? od 23
![Szyszkalogin](https://wykop.pl/cdn/c0834752/47202ef7a84fe85c57f31ae7044ab39904dedfb2bd448df6b9c1106b539f6090,q60.gif)
Szyszkalogin +15
#przegryw A wy zazdrośni #glodnyjakpies
![Szyszkalogin - #przegryw A wy zazdrośni #glodnyjakpies](https://wykop.pl/cdn/c3201142/95d6141db2e11e0551b87a7ef8b8d8cb0f1d1c5d4888119f75e1d72a587e7257,w150.jpg?author=Szyszkalogin&auth=aa990df11679da9f8bed9216ec7e4b6f)
źródło: temp_file8577533707527398164
Pobierz
Chodzi o to, że mam kilka folderów z grami w HTML które są dodane jako foldery referencyjne. Niestety są również foldery poza katalogami gier które są niezbędne do nich odpalenia (które również dodałem jako foldery referencyjne by korzystać z nich jako bundle tak jak w przypadku gier). Do odpalenia tego całego ustrojstwa korzystam z #gcdwebserver bo nic innego sensownego nie znalazłem w tym temacie.
Po wciśnięciu button gra uruchamia localhost i ładuje pliki z folderu z grą. Tutaj właśnie powstaje mój problem bo za cholerę nie wiem jak zrobić by jeszcze ładowała te foldery niezbędne do uruchomienia.
Być może nie jasno wytłumaczyłem, dlatego gdyby ktoś był chętny pomóc to postaram się jakoś jaśniej to nakreślić
W dużym stopniu opierałem się na tym co jest w tym repozytorium. On tam używa co prawda tableview i odpala sobie wszystkie z jednego folderu, ale kod do uruchamiania i bundle mam ten sam.
Pytanie czy w ogóle to jest dobry kierunek czy nie bardzo.
@lawicko: jest tak zrobione ponieważ są to tak naprawdę te same pliki dla każdej gry, wiec bez sensu jest dodawać je do każdej z osoba. Dlatego wymyśliłem sobie, że dobrze by było gdyby były ładowane osobno.
A struktura wygląda mniej więcej tak
-Games (grupa żółty katalog)
----- Pliki wspólne (niebieski)
----- Gra 1 (niebieski)
-----
odpalać to on mi się odpala tylko właśnie problem polega na tym, że w
webServerService.gcdWebServer.addGETHandler(forBasePath: "/", directoryPath: firstGameFolderPath!, indexFilename: "index.html", cacheAge: 0, allowRangeRequests: true)
podaje bundle z grą, a nie wiem gdzie i jak zrobić by do tego jeszcze dołączał pliki wspólne które są w innym folderze referencyjnym. Bo jak widzisz w kodzie dla niego jakby root to jest folder z grą i w sumie to on
GCDWebServer
i nie wydaje mi się, żeby była możliwość zrobić to tak jak sobie zaplanowałeś. Po prostu wgrywanie zasobów jest ograniczone do jednego folderu, ewentualnie możesz sam wczytać pliki do pamięci jakoNSData
i użyć tego:- (void)addGETHandlerForPath:(NSString*)path staticData:(NSData*)staticData contentType:(nullable NSString*)contentType cacheAge:(NSUInteger)cacheAge;
Ale nie wiem czy to taki dobry pomysł trzymać wszystko w pamięci. Inne dwa rozwiązania:
1. Użyć inny serwer
2. Skopiować te wspólne pliki do
Dzięki Panowie @lawicko i @tonamini za zainteresowanie