Wpis z mikrobloga

@arnold-gruszka: w c++ to conajwyżej jakieś sdk mogą być, w JAVA cała appka i dependency. Chyba że zamiast mobilnych desktopowe masz na myśli to wtedy c++.
Generalnie na mobilki to kotlin i swift są bardziej na czasie teraz.
  • Odpowiedz
@arnold-gruszka: Gry z reguły robi się na silniku takim jak unity(C#) czy unreal(c++), aplikacje mobilne raczej w Javie albo czymś opartym o maszynę javy na Androida czy w czymś od Apple(Swift) na iOS.
  • Odpowiedz
@arnold-gruszka: głównie java, c++ jest używany, ale tylko przez największych graczy w celu utrzymania wspólnego kodu na wszystkie platformy/szybkości/obfuskacji kodu (skompilowany kod jest bardzo ciężki do odtworzenia). Widziałem kiedyś prezentacje, że duża cześć TOP 100 aplikacji na androida używa w jakimś stopniu c++, jednak to java i jvm stanowią większość przypadków użycia
  • Odpowiedz