Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
#tvn24 o #s8 w #warszawa
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/ulice/warszawa-s8-bardzo-duzy-wzrost-wypadkow-i-kolizji-w-2019-4298018

Najciekawsze fragmenty poniżej:

Z policyjnych statystyk za ubiegły rok wynika, że na warszawskim odcinku trasy S8, dochodzi średnio do ponad pięciu kolizji dziennie. Łącznie było ich o 715 więcej niż rok wcześniej. Ponad dwukrotnie wzrosła też liczba wypadków i rannych. Niestety było też więcej ofiar śmiertelnych.

[...]

Zapytaliśmy policjantów, jakie są najczęstsze okoliczności tych kolizji i wypadków. - W 2018 roku na tej trasie na pierwszym miejscu było przekroczenie dopuszczalnej prędkości, na drugim zmiana pasa ruchu, a na trzecim nieudzielenie pierwszeństwa przejazdu

W 2019 roku "podium" wyglądało już nieco inaczej. - Na pierwszym miejscu była zmiana pasa ruchu, na drugim - prędkość, a na trzecim - niezachowanie bezpiecznej odległości między pojazdami


#codziennydzwonnas8 #ruchdrogowy #wypadki
Unik4t - #TVN24 o #S8 w #warszawa 
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/ulice/warszawa-s8-bar...

źródło: comment_1583399449j7gDxPgdaadWwHSea8Gn5P.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
S8 nie radzi sobie w punktach gdzie są rozwidlenia tras (oba kierunki), problematyczne też są informacje o zjazdach tuż przed końcem pasa, stąd wielu kierowców w ostatniej chwili zmienia 2-3 pasy.

Prędkość nie byłaby problemem gdyby zachowano odległość między samochodami i zaczęto używać migających światełek z boku auta przed wykonaniem manewru.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@HitmaNeK_: mam nieco inne spostrzeżenia na temat tej trasy. To nie znaki czy układ zjazdów jest problemem, lecz kierowcy i ich braki. Notorycznym jest włączanie się do ruchu i przecinanie często nawet 5 pasów tylko po to, aby znaleźć się na lewym pasie. Notoryczne jest jeżdżenie środkowym pasem z prędkością znacznie poniżej dopuszczalnej, co powoduje, że kierowca jadący prawym pasem musi często dokonać zmiany pasa aż na skrajny lewy, żeby wyprzedzić
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Unik4t: problem w tym, że to co się obecnie buduję, to obwodnica jedynie z nazwy. Realnie jest to trasa lokalna, w którą wpuszczony zostanie krajowy tranzyt. Wg mnie w chwili oddania całego planowanego ringu będzie tylko gorzej. Prawdziwa obwodnica powinna być oddalona minimum o 20-30 kilometrów od granic Warszawy, a nie iść w odległościkilku kilometrów od ścisłego centrum.
  • Odpowiedz