Prawdopodobnie ktoś sprzedaje numery z bazy T-Mobile i wykorzystuje to firma, która aktywuje usługi bez wiedzy użytkownika pobierając maksymalną kwotę jaką można pobrać według blokady lub tyle ile jest pieniędzy na karcie.
W lipcu ubiegłego roku byłem na moim pierwszym numerze w T-Mobile i wracając w nocy z pracy otrzymałem SMS na telefon który był w kieszeni, co się okazało - z aktywacją usługi na łącznie 36,90zl z czego tylko pobralo dwie kwoty po 12,30zł ponieważ zablokowało trzecią transakcję. Kwotę nieuprawnionej aktywacji usługi naliczono na abonament, składałem reklamację w której sprawa trwała dłużej niż ustawa przewiduje (14 dni na rozpatrzenie reklamacji etc). Sprawa zakończyła się zwrotem pieniędzy po ok. 2 miesiącach od reklamacji (trwała korespondencja zwlekana przez usługodawcę). Sieć T-Mobile zmieniłem gdzieś we wrześniu jak się przeniosłem do innej sieci.
Kupiłem drugi numer na kartę gdzieś w grudniu o ile pamiętam, numer nie był nigdzie użyty bo służy do korzystania z internetu i ew. SMSow z rodziną. Teraz co najlepsze - T-Mobile rozdaje pakiet internetowy za doładowanie, więc naturalnie doładowałem i zostawiłem około 30zł na koncie na przyszły miesiąc. Jestem dzisiaj w pracy, telefon w kieszeni, przychodzi SMS z aktywacją innej usługi od tego samego usługodawcy i (!!) przedłużenie usługi w tym samym momencie co nastąpiła aktywacja. Tego samego usługodawcę rozpoznaje po tym, że to ten sam numer usługi, tylko domena maila się zmieniła.
Wzywam @T-Mobile w tej sprawie i mirasów, którzy mi poradzą gdzie mogę to zgłosić aby się oberwało im za aktywowanie usług bez zgody użytkownika.
@Rangy: ja miałam podobny przypadek, kasy nie oddali. Jedynym sposobem na to jest zablokowanie na infolinii albo w punkcie T-Mobile usług premium. I to z tego samego numeru co Ty. Także 36,90zl.
@erysipelothrix: Dokładnie - miałem to samo. Tmobile oczywiście o tym wie, ale jak ze wszystkim ma po prostu #!$%@?. I dopiero samemu musisz to na infolini załatwiać.
Prawdopodobnie ktoś sprzedaje numery z bazy T-Mobile i wykorzystuje to firma, która aktywuje usługi bez wiedzy użytkownika pobierając maksymalną kwotę jaką można pobrać według blokady lub tyle ile jest pieniędzy na karcie.
Witamy w Dziale Obsługi Klienta dla Playwing. Bardzo nam przykro z powodu niedogodności których doświadczasz z naszą usługą. Chcielibyśmy zajać się tą sprawą w trybie natychmiastowym. Traktujemy to bardzo poważnie.
Prosimy o wysłanie nam email na adres special.support@playwing.com abyśmy mogli się tym zająć.
W lipcu ubiegłego roku byłem na moim pierwszym numerze w T-Mobile i wracając w nocy z pracy otrzymałem SMS na telefon który był w kieszeni, co się okazało - z aktywacją usługi na łącznie 36,90zl z czego tylko pobralo dwie kwoty po 12,30zł ponieważ zablokowało trzecią transakcję. Kwotę nieuprawnionej aktywacji usługi naliczono na abonament, składałem reklamację w której sprawa trwała dłużej niż ustawa przewiduje (14 dni na rozpatrzenie reklamacji etc). Sprawa zakończyła się zwrotem pieniędzy po ok. 2 miesiącach od reklamacji (trwała korespondencja zwlekana przez usługodawcę). Sieć T-Mobile zmieniłem gdzieś we wrześniu jak się przeniosłem do innej sieci.
Kupiłem drugi numer na kartę gdzieś w grudniu o ile pamiętam, numer nie był nigdzie użyty bo służy do korzystania z internetu i ew. SMSow z rodziną. Teraz co najlepsze - T-Mobile rozdaje pakiet internetowy za doładowanie, więc naturalnie doładowałem i zostawiłem około 30zł na koncie na przyszły miesiąc. Jestem dzisiaj w pracy, telefon w kieszeni, przychodzi SMS z aktywacją innej usługi od tego samego usługodawcy i (!!) przedłużenie usługi w tym samym momencie co nastąpiła aktywacja. Tego samego usługodawcę rozpoznaje po tym, że to ten sam numer usługi, tylko domena maila się zmieniła.
Wzywam @T-Mobile w tej sprawie i mirasów, którzy mi poradzą gdzie mogę to zgłosić aby się oberwało im za aktywowanie usług bez zgody użytkownika.
#tmobile #telekomunikacja #afera #wykopefekt #oszukujo
@Rangy: Nie, to tak nie działa. Po prostu aktywujesz ty lub np. złośliwa aplikacja subskrypcję poprzez WAP Billing. https://niebezpiecznik.pl/post/korzystasz-z-internetu-mobilnego-uwazaj-na-wap-billing-zwykle-klikniecie-w-link-na-stronie-www-moze-nabic-ci-wysoki-rachunek/
Witamy w Dziale Obsługi Klienta dla Playwing.
Bardzo nam przykro z powodu niedogodności których doświadczasz z naszą usługą. Chcielibyśmy zajać się tą sprawą w trybie natychmiastowym. Traktujemy to bardzo poważnie.
Prosimy o wysłanie nam email na adres special.support@playwing.com abyśmy mogli się tym zająć.