Wpis z mikrobloga

"Jak wygląda strategia PR ruchu LGBT i czy to, co się dzieje aktualnie wokół nas nie jest jej idealną realizacją?

W 1989 dwóch gejowskich aktywistów, Marshall Kirk, badacz w dziedzinie neuropsychiatrii, i Hunter Madsen, politolog i ekspert w dziedzinie taktyk publicznej perswazji i marketingu społecznego, napisali książkę "After the Ball - How America will conquer its fear and hatred of Gays in the 90s", czyli „Jak Ameryka pokona swój strach i nienawiść wobec gejów w latach 90-tych” .

W publikacji tej znajdziemy manifest homoseksualny, będący rozpisaną na lata strategią ruchu homoseksualnego, zmierzającą do przeprogramowania świadomości społeczeństwa w taki sposób, by całkowicie zaakceptowało homoseksualizm traktując go jako normę oraz by zburzyć, oparty na chrześcijańskich wartościach, porządek świata.

Oto co w nim znajdziemy:

Krok 1: Mówicie o homoseksualistach i homoseksualizmie tak często i głośno jak to tylko możliwe, każde zachowanie z którym się stykasz dość często w swoim otoczeniu uznasz za normalne.

Krok 2: Przedstawiajcie gejów jako ofiary, a nie jako agresywnych rywali. Osoby występujące w kampanii muszą być prawe, przyzwoite, miłe w obyciu, - jednym słowem nie różniące się niczym od heteroseksualistów

Krok 3: Nasza kampania nie może wprost domagać się wsparcia społecznego dla praktyk homoseksualnych, dlatego za główny watek obieramy walkę z dyskryminacją. Wolność słowa, wyznania, zrzeszania się, prawo do sprawiedliwego procesu i powszechna ochrona prawna – te problemy powinna uwypuklać nasza kampania

Krok 4: Zadbajcie, żeby geje dobrze wypadali, zręczna i bystra kampania medialna może uczynić wkrótce ze wspólnoty gejowskiej matkę chrzestną cywilizacji zachodniej. Pamiętajcie o poparciu gwiazd popkultury.

Krok 5: Sprawcie, aby wrogowie wypadali źle. Na późniejszym etapie kampanii, kiedy reklamy gejowskie już spowszednieją, nadejdzie czas rozprawić się z resztą przeciwników. Trzeba będzie zmieszać ich z błotem. Po pierwsze - musimy przy pomocy słowa homofobia wywołać w społeczeństwie poczucie wstydu i winy za brak akceptacji dla praktyk homoseksualnych, a po drugie – sprawcie, by wrogowie wyglądali tak paskudnie, żeby przeciętny Amerykanin chciał się trzymać od nich z daleka.

Krok 6: Szukajcie funduszy. Nasza kampania wymaga wielu środków, bo została zaplanowana na lata. Nawet gdyby mieli ją wspierać sami homoseksualiści, to da się to zrobić, bo zwykle mają więcej pieniędzy, gdyż sami nie utrzymują rodzin. Poza tym w finansowanie zaangażowały się liczne instytucje i stowarzyszenia, których celem jest rozbicie chrześcijańskiego porządku świata.

O książce tej pisze dość obszernie portal MassRessistance, należący do organizacji pro-rodzinnej z Massachusetts, broniącej tradycyjnej rodziny, dzieci i wartości, na jakich budowane są społeczeństwa:

https://www.massresistance.org/docs/issues/gay_strategies/after_the_ball.html?fbclid=IwAR1NdTlb-TZWF-2UHx0ndNWdQhkvQer-CIoU9WL-8Cc5QDbCS3wbI18Rdhc

Opisują oni m.in psychologiczne taktyki homoseksualnej kampanii propagandowej rozpisane przez autorów jak: Odczulanie (Desensitization), Zagłuszanie ( Jamming) i Przemiana (Conversion), na bazie których stworzono powyższą strategię, której owoce tak dobrze widać dzisiaj również w Polsce. Warto mieć tego świadomość."

Wrzucam powyższy komentarz do przeanalizowania i przemyślenia. Powyższe kroki wydają się dobrze obrazować w jaki sposób obecnie jest rozpowszechniana ideologia LGBT, również w Polsce.

Źródło: link

Dzięki @altrunim :)

#4konserwy #neuropa #4kuce #lgbt #codziennystopdewiacji #codziennyparasol #sociotechnika #swiat #ciekawostki
  • 6
@Enviador: No i co w tym niezwykłego?
Chyba tylko dla normików.

Wszystkie organizmy próbują przetrwać i uzyskać lepszą pozycję stosując rozmaite metody, zależnie od możliwości którymi dysponują.

Zależnie od specyfiki i typu oddziaływania wewnątrz gatunkowego i międzygatunkowego, inne organizmy bądź inna grupa przynależąca do tego samego gatunku, ale różniąca się pewnymi charakterystykami czy nawet zaufaniem i interesem grupowym, może podjąć rywalizację o swój byt z pozostałymi.

Te typy oddziaływań to komensalizm,
@Enviador: Udowodnij że są nieprawdziwe bo manipulujesz, specjalnie napisałeś "przeproś" żeby dodać sobie wiarygodności poprzez manifestację fałszywych emocji. Sztuczka prawie taka sama jaką Zięba stosuje pisząc o "3 tysiącach studentów" -- konkretna liczba uwiarygadnia przekaz. Ale "doktór Zięba" to autorytet dla antyszczepionkowych prawicowych szurów, byście go najchętniej widzieli na stanowisku ministra zdrowia