Wpis z mikrobloga

#koronawirus #ryanair

tl&dr


Taka sytuacja. Lot do Włoch Mediolan - Bergamo, zaplanowany już od kilku miesięcy, czekałem cierpliwie na rozwój wydarzeń.
Dziś dostałem informację że booking.com wysyła hotelarzom wiadomość:

W przypadku wszystkich rezerwacji dokonanych przez gości pochodzących z terenów, na których władze lokalne we Włoszech wprowadziły kwarantannę lub ograniczenia w podróżowaniu, z datą zameldowania w okresie od 23 lutego do 14 marca 2020 r., oczekujemy, że zwrócisz przedpłatę i zrezygnujesz z obciążania kosztami odwołania (opłaty i inne kwoty) w sytuacjach, w których goście poproszą o odwołanie.


Co więcej, wizzair zawiesił loty do Włoch północnych. Jednak nie Ryanair. Mało tego, od razu informuje, że nie ma opcji odwołania lotów. Jedyna opcja na zwrot środków to udokumentowane zarażenie się wirusem. Czyli leć z nami, a jak złapiesz syfa, to ci zwrócimy za bilet xD pic rel

No to dobra, załóżmy że mam koronawirusa. Ktoś poda adres najbliższej placówki i namiar na osobę (z Ryanair) której mogę przekazać moją dokumentację medyczną osobiście?
Pobierz obr85 - #koronawirus #ryanair 

tl&dr 
SPOILER

Taka sytuacja. Lot do Włoch Medi...
źródło: comment_1582898037tSe9X0AYBvw8RWd0v0nJwM.jpg
  • 6
@ccTV: Ależ oczywiście, że za każdym razem, 3 miesiące przed terminem wykupuję w PKSie ubezpieczenie bo przecież żartów nie ma, opryszczka, sraczka i koronawirusy - wszystkie plagi egipskie. Oczywiście rozumiesz dokładnie że nie mam pretensji o te kilka złotych? - przeżyję, nie przymieram głodem.

Rozłożyła mnie informacja, że najpierw zaryzykuj lot z nami w miejsce gdzie konkurencja już nie lata, wszyscy przestrzegają (burmistrz Mediolanu, władze, lekarze) a jak byś się już
@obr85: dziś jest nowa informacja
Ryanair w związku z wirusem Covid-19 został zmuszony do odwołania do 25% wszystkich włoskich lotów krótkodystansowych na okres trzech tygodni od 17 marca do 8 kwietnia.

Wszyscy klienci, których loty zostały anulowane zostali powiadamiani e-mailem i SMS-em i mają możliwość uzyskania zwrotu wpłaconej kwoty albo zmiany daty lub trasy podróży.

Mój lot niestety się nie załapał :<
@nieteczasy2: A wiesz dlaczego dopiero 17 marca? Żeby nie płacić odszkodowań xD
To samo co w wizz.
Ostatnio przez wirus spadło zainteresowanie tymi lotami (tak samo w wizz) i pewnie bardziej się opłaca zmniejszyć po prostu częstotliwość do np. 3x tydzień a nie 5.