Wpis z mikrobloga

Siemka mirki mam pewien problem, z którym nie wiem co zrobić. Mam internet światłowodowy w Poznaniu z Inei i ogólnie net śmiga szybko i nie ma dłużsych przerw w dostawie. Mam jednak problem, który bardzo mnie denerwuje i już nie wiem co mam z tym zrobić, bo nie znam się na tym.
Problem występuje codziennie po kilka razy. Mianowicie: Gram sobie w MMO lub Battlefielda i np kilka razy w ciągu godziny mam kilkusekundowy drop neta. W MMo wiadomo wystarczy to, aby zginąć, a w Battlefieldzie, żeby mnie wyrzuciło z serwera. Komp jest podłączony do modemu Nokia G-240W-C kablem ethernet ( testowałem dwa różne kable - bez poprawy ) Dzowniłem do obsługi to standardowo u nich wszystko git malina itp itd.
Ktoś boryka się/borykał z tym problemem i może coś doradzić ?

#internet
#poznan
#inea
  • 15
@Heidi12: Ale sam windows ci zglasza, że masz brak połączenia z internetem? Ja miałem sytuację w inei, że rozlaczalo mnie w grach online, ale internet działał cały czas. Pomoglo wykupienie zewnętrznego IP za dodatkowe 5zl. Od tego czasu już nie mam takich problemów.
@Heidi12: A to jednak u ciebie wygląda na coś poważniejszego ( ͡° ʖ̯ ͡°). Prosiłeś już na infolinii, żeby przysłali serwisanta do sprawdzenia czy na miejscu jest wszystko ok? Cudów po jego wizycie raczej bym nie oczekiwał, ale na początek dobre i to.
@Heidi12 kumplu mam ten problem od dłuższego czasu, zbywaja że wszystko u nich ok i niby łącze na obserwacji i również nic się nie dzieje. #!$%@?łem się i spamowalem ich codziennie i łaskawie przysłali technika, wymienił router ale #!$%@? dało.
Też gram w mmo i niemiłosiernie mnie to #!$%@?
@Insane_Mike: Napisałem na chacie INEA na appce z google store do nich. Jakiś gosteczek przyjął moje zgłoszenie i powiedział, że w ciągu dwóch dni ktoś do mnie zadzwoni.
Po jednym dniu dzwoni gościu i mówi, że monitorowali mojego neta i nei widzą, zeby mi go wywalalo.
Ja mówie, ze nie widza, bo od wczoraj do jego telefonu nie uzywalem kompa.