Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Kolejna wymiana filtrów i oleju, i tak sobie myślę, że filtr fazy ciekłej to lepiej nawet po pięciu tysiącach wymieniać a nie 10. Nieźle zarypany rdzawym nalotem a tankuje tylko na jednej stacji w zasadzie.
Filtr fazy lotnej też coś daje, był taki śluz ultra 360.
#lpg #mechanikasamochodowa #przemyslenia
  • 12
@Sl_w_k_1: To może miałeś słabe filtry albo źle założone. To nie układ smarowania silnika, że gdy filtr jest zabity to puszcza bokiem brudny olej aby zapobiec zatarciu. Tylko w przypadku instalacji sekwencyjnej zacznie przełączać na benzynę.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Sl_w_k_1: raczej to nie było od tak przez przedłużenie wymiany o 5k km, chyba że każdy o tyle był dłuższy. Chociaż dużo osób robi wymiany co 15 k km jak nie więcej
: jest sens? W ultra nie było tego dużo i jednolite. Wydaje mu się że za bardzo zdławi przepływ.


@ElCidX: Jeśli wtryski pionowo wylotem do dołu to zapewne nie. Chociaż koszt śmieszny, wiec każdy może zadecydować sam.
Spadek ciśnienia jest minimalny i nie ma wpływu o ile czujnik ciśnienia jest zamontowany prawidłowo "czytaj za filtrami".
@ElCidX: Z moich obserwacji to też filtr fazy ciekłej należy wymieniać częściej niż lotnej. po 10K ciekły miałem cały już brudny, gdzie lotny był w zasadzie jak nowy.

Jednak u mnie nigdy rdzawych nalotów nie było.