Wpis z mikrobloga

@DobryDzienDobry gówno wyprostują. Mi odrzucili reklamację szkła do telefonu, które ma wadę fabryczną i zbiera kurz przez otwory na aparat i słuchawkę. Sprzedawca napisał, że nie odda hajsu i #!$%@? a allegro "no nic nie możemy".
  • Odpowiedz
@cor22222 mnie jeden po negatywie zapisał na jakąś spamlistę i dostawałem po 30 głuchych połączeń dziennie. Inny pisał i dzwonił natrętnie, żebym usunął negatywny komentarz, bo tak i może dzwonić w opór. W obu przypadkach dostałem uszkodzony sprzęt. xD
  • Odpowiedz
@Sztiffen Klient czasami trafia na #!$%@? sprzedawcę, a czasami sprzedawca na klienta który powinien mieć żółte papiery. Takie życie, nic nie zrobisz. Czasami warto zadzwonić do sprzedawcy i powiedzieć jaki jest problem, mało jest takich którzy celowo wysyłają coś źle. No chyba że kupujesz elektronikę w podejrzenie niskiej cenie, tam jest nadreprezentacja tego typu handlarzy :)
  • Odpowiedz
@Sztiffen: Idź zgłoś przywlaszczenie pieniędzy na bagiety i pismo wyślij Allegro. Zablokują mu sklep na czas dochodzenia. Szybko obsraniec odda pieniądze. A jak będzie dzwonić to mu powiedz ze jesteś na miesięcznych feriach za granica i niech czeka aż wrócisz.
  • Odpowiedz
@Sztiffen: @sebag2: ja tamnie reklamowalem lampe do peugeota 307 bo miała uj3bane uchwyty. Reklamację złożyłem i lampę odesłałem, po czym janusz nie chciał oddać kasy bo nie odesłałem mu paragonu (xD). Szybko zawołałem allegro i wyprostowali janusza bo dowodem kupna jest też transakcja bankowa, na drugi zmień przyszedł hajs
  • Odpowiedz