Wpis z mikrobloga

@BiauekPan: Unity jako skradanka była upośledzona, ciut lepiej niż w AC4 ale dalej upośledzone, w Syndycate bardziej już szło pod metal gear solid i AC origin, czyli bardziej skradankowo.
Unity graficznie super, ale mówię mechanika lekko ulepszona a dla miłośników MGS nadal to nie to.
Syndicate to duży skok w stosunku do Unity, ale już nie tak duży jak przy AC origin.
Generalnie bardzo polubiłem te rodzeństwo ze Syndicate (
  • Odpowiedz
@Pabick: Moim zdaniem, w unity właśnie gameplay był bardziej nastawiony na ciche rozwiązania, przez zmieniony system walki gdzie nie dało się już wymordować wszystkich używając dwóch przycisków i była to pierwsza gra gdzie w ogóle istniało coś takiego jak skradanie, przy syndicate miałem wrażenie, że zrobili krok w tył do black flag powracając do schematu rozgrywki z poprzednich części, po unity liczyłem, że dalej rozwiną skradanie i zachowania strażników, zwłaszcza,
  • Odpowiedz
@BiauekPan: Ja mam inne odczucia, wg mnie Unity to tylko lekki krok do przodu, wiem że zabijanie z ukrycia w AC:U dalej było mocno upośledzone jak w AC4, a Syndycate to dopiero był skok do tego co było w AC:Origin.
  • Odpowiedz