Wpis z mikrobloga

@dallas63:
Niska awaryjność, spoko wygląd (kwestia gustu), przy silniku 1.8 nawet dobrze się to odpycha, większość nawet spoko wyposażona (najczęściej spotykana jest wersja wyposażenia sport), części i ewentualne naprawy nie ciąga bardzo po kieszeni. Zawieszenie proste (z tyłu belka skrętna) a dobrze się trzyma drogi jak na tę klasę pojazdu.
  • Odpowiedz
a weź teraz znajdź coś nowszego pod lpg..

@PeterFile: praktycznie każde auto można aktualnie nadal zagazować, bezpośredni wtrysk to już żaden problem i się opłaca. Tylko koszt wyższy, ale te dodatkowe 1000zł do instalacji jak ktoś płacić za auto ponad 40k PLN nie powinno być problemem. Nie siej mitów.
  • Odpowiedz
@dallas63: - wg. przeprowadzonych wśród polskich mechaników ankiet są to najmiej awaryjne samochody w tym budżecie
- w stanach znane są przypadki egzemplarzy z przebiegiem ponad milion mil - to są praktycznie te same silniki co w wersjach europejskich (r18a1 vs r18a2)
- jak nie miały żadnych przygód to nie gniją
- nieduże spalanie plus możliwość założenia gazu (choć tutaj należy pamiętać o częstszej regulacji luzów zaworowych)
- futurystyczny wygląd w
  • Odpowiedz