Wpis z mikrobloga

@microbot: Było za free, ale od kiedy Robert wchodzi do gry, to władze DTM liczą pewnie na mocno zwiększoną oglądalność... no i powoli zaczyna się opłacać sprzedawać prawa, nawet za marne grosze, bo jak takie TVP kupi je za chociażby 50 eurogąbek, to zasięg DTMu mocno wzrośnie. Sam YT i ich płatna platforma to niewielki zasięg, bo wejdą tylko zagorzali kibice (płatna platforma) albo osoby po prostu jako tako kibicujące DTM
  • Odpowiedz
@microbot: Nie wiadomo jak to teraz będzie z jutubą, bo w tym sezonie DTM startuje z własną platformą na kształt F1 TV Pro.


@njeee: przecież to jest niszowa seria, która ma nieporównywalnie mniejszy zasięg od F1. Na dokładkę na przełomie roku gruchnęła wiadomość, że Aston Martin się wycofał i stawka będzie dość nieliczna jak na ten poziom. Kubica im ratuje tyłki i oglądalność na pewno będzie większa niż w 2019,
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@DPary: #!$%@?. Takie np. Wysgcigi 12h na Bathurst bylo ostatnio na Youtube za darmoszke. Ale i tak szefowie dtm wiedzo xo robią, bo chętni i tak zapłacą a jak nie to spiracą
  • Odpowiedz